Home / Epoca fraudala / ANAF își face reclamă de 1,7 milioane ca să eficientizeze încasările

ANAF își face reclamă de 1,7 milioane ca să eficientizeze încasările

Zoom

* Agenția Națională de Administrare Fiscală derulează un proiect cu nume pompos – “Dezvoltarea unui parteneriat viabil între Agenția Națională de Administrare Fiscală și beneficiarii direcți ai serviciilor furnizate de aceasta – premisă a eficientizării sistemului de colectare a veniturilor publice” –, proiect care să-i apropie, ba chiar să creeze un fel de simbioză între plătitorii de taxe și încasatorii de la Fisc.

Ei bine, în tot proiectul acesta, 1.699.048 de lei se vor duce pe niște servicii de publicitate și consultanță în PR. Adicătelea, ANAF-ul a dat suma asta de bani unei firme, Godmother SRL, iar băieții și fetele de la sereleul Nănașa ar urma să se ocupe de creație, de producție și să organizeze niște evenimente de conștientizare și educare fiscală a contribuabililor.

Adică se vor face niște “strategii”, se vor tipări niște pliante, se vor organiza niște mese rotunde unde se vor deplasa diverși “factori” de decizie din sistem, de pe la ANAF, patronate și sindicate, în timp ce o mare parte din sumă va merge în reclamă. Normal, în reclamă în print și pe sticlă, la publicațiile amice sistemului. Că doar cum altfel să faci o relație mai bună între ANAF și plătitorul de taxe, decît dacă ANAF-ul îi dă bani plătitorului, astfel ca el să își poată plăti dările?

Bașca, de banii ăștia se va mai face și o consultare publică pilot privind inițierea sau modificarea unor proceduri de administrare a veniturilor statului. Nu de alta, dar dacă te uiți la cum dansează DNA printre cei care administrează veniturile statului, e clar că trebuie schimbat ceva.

* Comuna Gălănești e o localitate cu vreo 2.500 de locuitori, aruncată undeva în nordul județului Suceava, care e gata să devină un veritabil loc de joacă. Asta din cauză că Primăria a decis să bage nu mai puțin de 725.000 de lei plus TVA în amenajarea unor locuri de joacă și spații de recreere. Pe 25 februarie, în urma unei licitații, amenajarea locurilor de joacă, a spațiilor de recreere și a pistelor de biciclete a intrat în sarcina Test Prima SRL din Suceava, firmă patronată de Viorel Juravle, un afacerist căruia îi place foarte mult să se joace prin bugetele publice. Iar dacă la Gălănești se poate și cu sume ceva mai golănești, cu atît mai bine pentru Test Prima SRL.

* Universitatea Națională de Muzică a decis să-și facă un site nou, ceva mai special, cu meniu în limba engleză și toate cele. Adicătelea, site-ul universității va suferi un update și va fi administrat pînă la finalul anului de către Krali Media Interactiv SRL, din motive tehnice, de genul că era singura firmă din țară, ba chiar din lume, capabilă de așa ceva. Și, desigur, singura capabilă să încaseze cei 41.000 de lei plus TVA cît costă tot update-ul ăsta rezultat dintr-un contract semnat ca urmare a unei negocieri fără anunț de participare, pe data de 16 martie.

(5912 articole)

www.catavencii.ro

Comentarii Facebook

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Catavencii.