ANIF este instituția aia publică ce, în teorie, se ocupă cu îmbunătățirile funciare, dar care, în practică, se ocupă cu atribuirea de contracte pentru servicii de pază. An de an, oamenii semnează contracte noi, atribuite direct, ori le prelungesc pe cele existente. Căci, să fim serioși, ce îmbunătățiri funciare se mai fac pe la noi? Ei bine, atunci cînd nu închiriază paznici și bodyguarzi pentru te miri ce țevi și urme de sisteme de irigații, cei de la ANIF lucrează din birou și gestionează registre, contabilitate, chestii. Că, deh, toate contractele alea de pază au nevoie și de o evidență. Iar evidența asta este ținută cu ajutorul sistemului Siveco Applications 2011. Un sistem nou-nouț, cumpărat în urmă cu cîțiva ani. Numai că, ce să vezi, în atîția ani de butonat la el, oamenii de la ANIF n-au reușit să-l stăpînească cum trebuie și au mai mereu nevoie de asistență tehnică. Așa, o nimica toată de asistență tehnică în valoare de o jumătate de milion pe an. Sau, mă rog, în valoare de 164.610 lei per trimestru, căci așa se semnează adiționalele. Cum s-a întîmplat pe data de 27 decembrie, cînd a fost semnat ultimul contract. Și nu zice nimeni că nu e bine ca, în 2017, ANIF să aibă un soft contabil performant. E chiar foarte bine, în special pentru cei care le-au vîndut aplicația și acum îi tot învață să o folosească. Cu toate că, în condițiile în care, într-un an de zile, activitatea ta se rezumă la 98 de contracte de servicii de pază, șapte contracte de achiziții lemn de foc și două contracte de suport tehnic pentru software, nu prea e clar la ce anume ajută acel software care te costă, numai asistența tehnică, jumătate de milion anual.
Ce mai cumpără ANIF cînd nu cumpără servicii de pază
Zoom Ce mai cumpără ANIF cînd nu cumpără servicii de pază