Home / Experimentul zilei / Cele mai bune răspunsuri la interviul de angajare ca elev în România

Cele mai bune răspunsuri la interviul de angajare ca elev în România

Zoom

Sistemul românesc de educație este util societății pentru că

a) fără el, elevii români riscă să crească armonios în loc să se cocoșeze sub ghiozdanele umplute de industria manualelor (0 puncte);

b) fără el s-ar umple țara de indivizi slab pregătiți. Pe bune, ce te faci cu ei? Și ce te faci cu elevii lor? (100 de puncte);

c) așa se mai diminuează numărul asistaților social. E bine, pentru că oricum asistații social nu produc nimic pentru societate, spre deosebire de profesori, care produc 42% analfabeți funcționali (1.000 de puncte);

d) altfel elevii n-ar avea ce face toată dimineața, pînă cînd se face vremea să meargă la pregătire (10.000 de puncte);

e) numai acolo ministrul pare să fie ales în urma unui anunț de tip „Tînăr, ambițios, dornic să slujesc, gata mereu să uit că legea îmi dă dreptul la 6% din PIB, pentru că viitorul națiunii nu stă în generațiile viitoare, ci în tărăboanțele trecute, cumpărate la suprapreț de la armatele altora. Accept și bonuri de masă” (100.000 de puncte);

f) numai acolo dinozaurii nu dispar definitiv, ca în restul lumii, ci revin bine-mersi drept programă, drept manuale, drept plan de educație, drept inspectori (1.000.000 de puncte).

 

E bine ca profesorii să folosească violența în raporturile cu elevii?

a) da, dar numai în legitimă apărare (0 puncte);

b) da, pentru că violența este ultimul refugiu al incompetenților. Voi nu vedeți cum vorbesc educatorii deveniți subiect de știri? E clar că oamenii ăia n-au alternativă (100 de puncte).

(932 articole)

www.catavencii.ro

Comentarii Facebook

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Catavencii.

Etichete: , ,