Home / Automobile tîlhăria / Cu BMW-ul la jefuit

Cu BMW-ul la jefuit

Zoom

Înainte să mor aş vrea să cunosc un şofer care nu urăşte service-ul. Aş vrea să întîlnesc o fiinţă care n-ar înfige în dosul unui mecanic auto ratele de leasing, asigurarea, contractul de asistenţă, dimpreună cu cricul sau cheia franceză. Toată lumea ştie că nu e bine să-ţi cumperi Skoda Octavia 2.0 TDI cu filtru de particule. Nu fiindcă maşina nu merge, ci fiindcă trebuie să mergi tu de o mie de ori la service, unde nişte retardaţi cu halate albe îţi iau banii şi te cheamă din nou.

Toată lumea ştie că la Audi nu poţi schimba uleiul decît cu şpagă şi că la Volks­wagen plăteşti uneori piese pe care nu ţi le-au schimbat. Toată lumea ştie că, în loc să ia măsuri împotriva mecanicilor, Brent Valmar de la Porsche România i-a luat măsura Ioanei Tăriceanu. Toată lumea ştie că la Ford te rup băieţii cu manopera, iar la Mercedes e mai bine să-ţi cumperi altă maşină decît să ţi-o recuperezi pe a ta din service. Toată lumea ştie că Ţiriac a pierdut atît de mulţi bani cu maşinile, încît încearcă să se refacă din schimbarea plăcuţelor tale de frînă. Ei bine, a venit momentul ca lumea să ştie cîte ceva despre Automobile Bavaria, cel mai înfipt şi arogant dintre dealerii BMW din România. Automobile Bavaria beneficiază de cei mai incapabili mecanici de pe planetă. O maşină dusă la ei are soarta unui televizor încăput pe mîna unei familii de paviani. Nu numai că nu repară ceea ce nu merge, dar mai ales strică ceea ce inginerii nemţi au reglat în fabrică. Aici e, de fapt, metoda. De cînd vînzările au scăzut, băieţii lui Michael Schmidt au ordin să crească veniturile din service. Dar cum să le creşti dacă muncitorii germani fac maşini care nu se strică? Păi, o idee ar fi să le strici tu. Azi schimbi un ulei, dar slăbeşti un şurub. Mîine repari un bec, dar strecori o piuliţă undeva. Poimîine umfli roţile, dar arunci joja. Peste o săptămînă, clientul se prezintă cu maşina ruptă, gata să plătească pe reparaţie preţul unui Logan. Ştiu un tip căruia i s-a stricat motorul. Altuia, cutia. Altora, turbinele, suspensia, direcţia. Toate, după imprudenţa de a vizita atelierele din Băneasa. În München, la fabrica BMW, s-ar rîde mult la aceste glume. Aici se plînge la vederea facturii ca la un film indian. Dar cine e Michael Schmidt, cel pe care l-am amintit mai sus? O, el e patronul Automobile Bavaria. Fără el şi fără aface­rile lui cu statul român, hoţiile de la service, singure, rămîn nişte poveşti triste. Săptămîna viitoare o să ne înveselim.

 

 

(5872 articole)

www.catavencii.ro

Comentarii Facebook

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Catavencii.