Studiul. Stanford University, departamentul de nutriție: cel mai mare contributor la rata obezității americanilor este numărul de mese pe zi, nu mărimea porțiilor. Față de acum 30 de ani, cînd americanii luau în medie 3,8 gustări pe zi, cifra a crescut simțitor, pînă la 4,9.
Interpretarea științifică. Americanii sînt grași pentru că mănîncă mult. Mulțumim institutului pentru cercercetări al doctorului Evident. Așteptăm un studiu care să ne spună că în următoarele 24 de luni vom avea un an divizibil cu doi și că în următoarele 90 de secunde persoana care citește acest articol va clipi.
Efecte, urmări, probleme. Dacă iese vorba în tîrg de studiul ăsta și face vîlvă, McDonald’s o să-și regîndească politica de vînzări. O să devină din fast-food un medium spre slow food.