Să nu vă închipuiți cumva că datoriile și găurile imense pe care CFR le are se fac chiar așa ușor, cu una, cu două. Nu, dom’le! E nevoie de multă muncă și, mai ales, de multe contracte de achiziții, mai mult sau mai puțin necesare. În general, mai puțin.
Spre exemplu, pe data de 26 august, CFR organizează două mega-licitații, ambele cu un singur participant, pentru achiziția unor șuruburi orizontale cu piuliță și a altor șuruburi verticale, tot cu piuliță. Și, absolut normal, nu doar că singurul participant la fiecare dintre licitații a cîștigat, dar a fost chiar același ofertant în ambele cazuri. Prin urmare, cei 799.260 de lei plus TVA vor ajunge în conturile SC Ginard Com SRL din Tîrgu Jiu, firmă controlată de un domn pe nume Gheorghe Coiculescu. Care firmă, desigur, nu se află la prima ispravă în materie de afaceri cu CFR. Căci, atunci cînd nu a furnizat șuruburi, firma a furnizat piatră spartă și balast. Iar cînd nu a furnizat șuruburi ori piatră spartă și balast celor de la CFR, a furnizat sare pentru deszăpeziri în Galați. Sau diverse alte cele Companiei Naționale a Huilei. Că doar, vorba aia, poți vinde orice atîta timp cît ai pe cineva care să cumpere orice. Iar CFR e fix un astfel de cumpărător, pe lîngă care te poți înșuruba. Atît pe verticală, cît și pe orizontală, că doar bugetul ține.
78 de vizualizări
O sa le vanda numai suruburi orizontale la pret de verticale, pentru ca sunt mai ieftine. Politia tre sa intre pe fir si sa arunce un surub in aer. Daca pica in cap si sta vertical, atunci e ok.