Indicația asta regizorală în care s-a înlocuit comanda „Motor!” cu un apel disperat către femeia de serviciu ar putea fi provocată în orice moment de acțiunile singuraticului Barry, fostul pușcaș marin veteran al războiului din Afganistan, reprofilat asasin plătit de băieți răi, pentru că altceva nu știe să facă cu viața lui. Pînă cînd, complet întîmplător, urmărind ținta furnizată de un client, ajunge la Los Angeles, în sala de repetiții a aspiranților la reflectoarele Hollywood-ului, studenți ai cursului de actorie predat de profesorul Gene Cousineau, și își găsește brusc și pasiunea, și dragostea, și scopul zilei de mîine. În Sally, blonda sătulă de stadiul prelungit de figurantă, și în rolurile în care aceasta îl distribuie partener de replici.
Dar asta înseamnă să se rupă de trecutul sîngeros, de Fuches, managerul-impresar care-i furnizează periodic lucrări dijmuindu-l serios la bani și de gangsterii din mafia cecenă cu care s-a încurcat preluînd o comandă neonorată și cu care are relații din ce în ce mai complicate.
Barry croșetează destul de convingător pe scenariul ăsta deosebit de ofertant, îmbinînd momentele de comedie neagră în care lumea interlopă este prezentată caricatural, uzînd de un ridicol dus pînă la absurd, cu tușele fine ale unei drame bazate pe conflictul interior al ucigașului profesionist în criză existențială care încearcă să se reabiliteze, dar e forțat să omoare oameni nevinovați ca să închidă un capitol din viața lui care nu se lasă închis. Aflat la intersecția a două lumi total diferite, una complet deschisă, dar închipuită, cealaltă ascunsă, dar reală, Barry seamănă cu un Dexter confuz, cu mental fragil și cod moral defect, care nu mai știe cînd omoară pe bune și cînd joacă teatru.
Barry, 2018-, thriller tragicomic despre problemele unui asasin care vrea să demisioneze și să se facă actor, creat de Alec Berg și Bill Hader, difuzat de HBO, disponibil și pe HBO Go.