Mare noroc am avut că am știut să ne abținem și să nu împînzim România cu autostrăzi! Că dreptate avea ministrul Șova cînd zicea că, dacă facem autostrăzi, cresc salariile și pleacă investitorii. Mă rog, că investitorii nici nu prea au venit, din cauză că nu avem autostrăzi, e altă poveste. Important e că n-avem autostrăzi din motive ce țin de strategie, și nu că n-am putea să le facem, dacă am vrea. Căci, cum s-a văzut mai deunăzi cu autostrada Comarnic-Brașov, nici măcar n-avem nevoie de bani de la Banca Mondială. Au ei, alde Șova, Teodorovici și Veorica, alte soluții. Aceleași soluții ca și pînă acum: șosele pe hîrtie. Chestiune care explică, pe undeva, și ultima sesiune de cumpărături a celor de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Prevăzători parcă, și venind în întîmpinarea planurilor Guvernului Liviu, via Veorica, șefii CNAIR au pus la bătaie ceva mai bine de două milioane de lei pentru hîrtie, servicii de fotocopiere și de întreținere a copiatoarelor. Ba chiar au organizat și o licitație publică. Cum însă serviciile de fotocopiere de care are nevoie CNAIR sînt mai speciale, la licitație a venit o singură firmă. Iar firma asta, Vico Service RX SRL, a și cîștigat, avînd o ofertă ce s-a pupat la fix cu cerințele CNAIR, respectiv 2.167.680 de lei plus TVA. Acum, că firma asta cu vreo zece angajați n-a avut nici cifra de afaceri din ultimii ani la nivelul contractului ăstuia contează mai puțin. Pînă la urmă, e important că au o oarecare experiență în contracte cu statul, lucrînd în trecut cu RATB și chiar cu CNAIR. Ceea ce nu poate însemna decît că planurile de construcție a autostrăzilor vor merge ca și unse. Mă rog, ca și desenate și copiate pe hîrtie.
Au fost și-or să mai tot fie doar șosele de hîrtie
Zoom Au fost și-or să mai tot fie doar șosele de hîrtie