Începem să ne relaxăm după 15 mai, însă tot în case. E voie afară, dar numai cu mască, însă doar dimineața sau poate doar seara. Nu am atins încă vîrful pandemiei. Sunt posibile măsuri de relaxare. O să luăm treptat măsuri, dar încă nu e cazul să luăm măsuri. O să facem, dar nu prea. Sigur ne relaxăm din data de cutare, dar nu cu siguranță.
Ei bine, în tot haosul ăsta cu criza, în care toți ăștia care ne conduc se contrazic unii pe alții și chiar pe sine, e absolut normal ca lucrurile să fie razna. Sau minunate, depinde pe cine asculți. Uite, de exemplu, există în Cluj-Napoca un Institut Oncologic „Prof. dr. Ioan Chiricuță”. Și ce credeți că au gîndit șefii institutului ăstuia? Că ar fi bine să cumpere niște publicitate, să facă ei o campanie de informare. Și au bugetat băieții vreo 130.000 de lei pentru „Vizibilitatea proiectului și publicitatea obligatorie a proiectului”, plus încă vreo 460.000 pentru o campanie de informare „din ușă în ușă” și o campanie media pentru conștientizare și mobilizare. Iar treaba asta se întîmpla nu acum un an, ci acum ceva mai bine de o săptămînă. Mdap, în urma unei licitații – procedură simplificată, pe data de 21 aprilie contractul a fost atribuit către Vitrina Felix Advertising din Cluj-Napoca, pentru suma totală de aproape 410.000 de lei, la doar două treimi din prețul total estimat. Acum, nici nu mai are importanță cine-s Vitrina Felix Media SA ăștia, deși ne-ar trebui niște spațiu să vă zicem ce și cum, însă gîndiți-vă doar la chestia asta: în plină pandemie, Institutul Oncologic din Cluj-Napoca dă o căruță de bani pentru o campanie door-to-door, în care niște unii împart pliante din ușă în ușă. Plus spoturi și creație și alea. Fabulos! Tot ce mai putem spera e că sînt niște pliante din acelea precum la lozurile pe care le răzuiești și, dacă s-a nimerit cu virus, să îți zică măcar și ce să faci.