Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației pare că a intrat în logica de campanie electorală, că doar la ce folos să ai ministru dacă nu punctează în anul electoral? Și-apoi, știu și liberalii lui Adrian Veștea că nu-i tocmai miros de primăvară prin sondaje. Așa că s-a pus băiatul pe treabă. Spre exemplu, în urmă cu cîteva zile, ministerul a cumpărat, cu doar 366.000 de lei, servicii pentru „elaborarea unui model digital al rețelelor de transport județean și local“. Practic, o să avem și un format digital al promisiunilor, cînd le-o veni vremea. Însă nu cu asta vrem să vă stricăm deranjul, ci cu o altă măreață cheltuială a ministerului condus de Veștea. Luna trecută, Ministerul Dezvoltării a reușit să antameze peste șase milioane de lei pentru publicitate. Și, fiind vorba de publicitate făcută pe banii statului, este genul acela de publicitate complet inutilă, dar care produce bucurii financiare în presa de bine. Mai exact, banii ăștia se vor duce pentru promovarea POR 2014-2020. Adică să ne lăudăm prin presă cu ce frumos am făcut, ca nu cumva să vadă presa ce nasol e ce nu s-a făcut. Pentru doar 2.852.260 de lei, urmează să fie făcute o campanie online și una indoor, cu deosebit de frumoasele realizări din POR. Alți 2.550.400 de lei vor merge pe o campanie outdoor, de promovare a acelorași minunate realizări, în timp ce pe campania radio vor fi cheltuiți 882.000 de lei. Și televiziunile nu papă nimic? Păi, o să pape, dar nu chiar acum. Pentru TV sînt pregătiți ceva mai bine de șapte milioane, însă nu s-au aliniat încă planetele atribuirii și licitației. Dar urmează. Așa că, în minunatul an electoral 2023-2024, inegalabilul ministru al Dezvoltării, Adrian Veștea, va toca vreo treisprezece milioane de lei pentru a ne lăuda cu ce minunății s-au făcut prin POR, în exercițiul bugetar încheiat în urmă cu trei ani. Și asta în condițiile în care există o sumedenie de proiecte, prin toată țara – precum planurile de mobilitate urbană – finanțate prin POR, în exercițiul precedent și la care încă se lucrează, căci sîntem în anul suplimentar prelungirii. Și care nu vor fi finalizate, iar banii vor fi pierduți, însă noroc cu Veștea, care tocmai a pregătit vreo treisprezece milioane, ca să ne facă presa de bine să vedem partea plină a paharului.
Cînd ai bani de publicitate, ți se duce Veștea
Zoom Cînd ai bani de publicitate, ți se duce Veștea
1 comentariu