După congresul PSD, Marian Oprișan a stat ce-a stat și până la urmă n-a mai rezistat. A dat drumul porumbelului: „Marea greșeală a partidelor românești a fost că au înlocuit ideologia cu filosofia banilor”. După fraza asta, democrația a fugit în lume. Și a zis că nu mai vine pe-aici, să fie luată peste picior de oameni precum Oprișan. Asta e interesant la unii oameni politici din România. Că pot spune asemenea lucruri atât de natural, încât te dezarmează. Te aștepți, uitându-te la Oprișan cum vorbește despre greșelile partidelor românești care au înlocuit ideologia cu banul, să se deschidă cerul și de acolo să iasă o mână care să-i trosnească baronului una după ceafă. Doar că Bărbosul are probabil mâinile ocupate, ținându-se și de burtă, de atâta râs, când îl aude pe unul ca Oprișan.
E, cum se traduce în teritoriu opinia asta a domnului Oprișan? Simplu, prin sifonarea banului public către firmele care merită. Alea care au filosofia banului în sânge.
Și, pentru că județul unui personaj ca Oprișan merită promovat serios, Consiliul Județean a încredințat direct doar vreo 11.000 de euro, anul trecut, unei firme, pentru publicitate aeriană. Potrivit Vrancea24, firma despre care în Consiliul Județean se știe că a făcut pliante cu Vrancea și le-a distribuit în avioane se numește ESUBSTANCE LTD T/A INK și are sediul în Londra. E evident că la o astfel de firmă apelezi când vrei să-ți promovezi județul! Bine, ar fi o problemă faptul că reprezentanții Wizzair susțin că ei nu au împărțit pliante cu județul Vrancea, dar deja intrăm în detalii, nu? Adică, uite unde am ajuns de la ideologia partidelor. Ne iertați, domnule Oprișan, n-am vrut. A, șefule, să nu procedezi precum primarul de la Năvodari, care a tăiat zilele trecute cablul TV în oraș, să nu vadă cetățenii o anchetă despre dânsul. Rămâi la metodele care te-au consacrat, cumpără tirajele ziarelor care scriu despre matale.
21 de vizualizări
A fost achitat. Un baron achitat este un aspirant la tilul de „conte”, „conte de Moldova de Sud”.