Toată lumea știe că, pe căldură, asfaltul se dilată. Astfel că, pentru a nu risca să ne trezim că ulițele patriei s-au transformat peste amiază în ditamai șosele și autostrăzi, CNAIR a decis să le aplice niște tratamente bituminoase la rece. Mă rog, niște plombări de sezon, că nu se cade să lași gropile alea să stea așa, în soare, tot sezonul. S-a început cu vreo 27 de milioane, care vor fi injectate în drumurile din raza DPRD București, după cum urmează: ceva mai bine de 10,5 milioane la Buzău, că rimează cu bine; puțin peste două milioane în zona Tîrgoviște; aproape șapte milioane la Pitești; aproape 6,5 milioane în Alexandria și puțin peste un milion în zona de nord a Bucureștilor, că acolo oricum nu prea mai e nimic de reparat.
Normal, pentru toate lucrările astea au fost organizate și niște licitații, că doar nu poți da banii firmelor prietene chiar așa, fără o transparență și o corectitudine clare. Așa se face că lucrările astea, cu o singură excepție, au ajuns la SC Luconsa BM SRL din Galați, o firmă cu multe aventuri în gropile patriei, dar mai ales cu niște strînse legături cu Marian Oprișan. De altfel, despre afacerile de succes ale Luconsa am mai tot scris, și noi, și alții. Cum însă există o lege nescrisă într-ale afacerilor cu statul, iar firma unui baron nu calcă moșia altui baron, firma legată de Oprișan nu a prins și lucrările din Alexandria. Astfel că de drumurile din Alexandria se va ocupa o firmuliță locală, Spring Road Cargo SRL, chiar din Alexandria. În fapt, o microîntreprindere – conform tipului de impozitare – înființată acum nici patru ani și care are doar șapte angajați. Și care, în mod normal, se ocupă cu lucrări de arhitectură. Cine știe, poate că, fiind vorba de „acasă la Dragnea”, se construiesc poduri din trandafiri de asfalt peste fiecare groapă din fiecare drum.