Dacă e să ne luăm după ce zic ei despre ei, Compania Națională de Investiții pare un tip scăpat de la ospiciu, căci „misiunea” lor e „să facă imposibilul posibil pentru o Românie mai frumoasă”. Evident că nu cu asta se ocupă ei, cu imposibilul făcut posibil, ci cu tocat banul statului pentru investiții, sanchi, strategice. Ce-i drept, de bine, de rău, prin CNI s-au mai făcut fel și fel de chestii de utilitate publică, de la săli de sport la bazine, case de cultură, stadioane și alte chestii de genul ăsta. Pe de altă parte, CNI funcționează într-un fel de monopol, căci nu are nici măcar un singur concurent pe piață. Nu-i ca și cînd o primărie ar putea apela la banii statului pentru astfel de proiecte, prin intermediul altei companii. Și, cu toate astea, CNI a decis că trebuie să-și facă și puțină reclamă. Că, deh, urmează o perioadă, știți voi. Așa se face că, pe 22 iulie, au atribuit un contract de 604.000 de lei plus TVA celor de la All Media Company SRL, firmă care deține, conform BRAT, site-urile money.ro, superbebe.ro și tabu.ro. Gen, nici Șică Orban cu mega-programul lui de promovat masca n-a băgat atîta bănet în firma asta. Și încă pentru ce sînt aceste servicii de promovare, atenție: „Prin aceste servicii se urmărește creșterea notorietății CNI SA, prin cunoașterea din partea utilizatorilor a tuturor factorilor implicați în realizarea obiectivelor de investiții și creșterea gradului de informare și încredere a publicului larg în CNI SA, ca societate care gestionează fondurile publice”. Pe bune, așa zice la contractul ăsta pleașcă. Probabil că doar în timp ce am scris textul ăsta, niște dudui care scrollau pe superbebe.ro au început să se simtă mai încrezătoare în CNI, știi cum zic?
681 de vizualizăriCompania Națională de Investiții și Publicitate

Zoom Compania Națională de Investiții și Publicitate