A apărut o reclamă la un deodorant bărbătesc de la Gerovital. De fapt, e mult spus că a apărut o reclamă. E mai mult o reminiscență vizuală a tuturor celorlalte reclame la deodorante bărbătești. Adică te dai cu deodorantul ăsta la subraț și dup-aia, oriunde ai merge, femeile te simt imediat și vin în jurul tău. Evident că nu vin doar așa, aiurea. Nu, îți promit din priviri sex, mult sex, de-abia se abțin, ar sfâșia hainele de pe tine acolo, pe loc.
E o supralicitare la fel de mare ca aia de la hârtia igienică: nu doar că te ștergi cu ea la fund și își face treaba foarte bine, dar miroase și a mușețel. Nu știi la ce ți-ar folosi asta. S-o miroși înainte să te ștergi? Că după, bănuiesc, nu are rost. O să rămâi cu miros de mușețel la fund? Chiar ai vrea să te miroasă cineva la fund după ce te-ai șters cu hârtie, oricât de parfumată ar fi ea?
E total gratuit. Un săpun ce-ar mai putea să promită?
Cumva, deodorantele astea care îți promit sex se bagă peste piața parfumurilor. Par o chinezărie: frate, nu e nevoie să îți iei parfum ca să sară femeile pe tine, merge și cu deodorantul ăsta. Încearcă, o să vezi, mai ales că te costă mult, mult mai puțin. Ce sens are să dai atâția bani pentru niște gagici?
Oricum, nu m-aș fi aștepta de la Gerovital să meargă atât de departe. Mă gândeam la ceva de genul: noi, cei de la Gerovital, promitem că nu o să mirosiți la subraț câteva ore. Iar dacă o să mirosiți, nu va fi ceva de speriat, o să fie un miros nu foarte respingător.
Aa, și mai e ceva în aceste reclame la deodorant: se dă omul din reclamă cu el la subraț, după care, parcă excitat de el însuși, întărâtat, își mai trage o pulverizare în diagonală pe piept. Pare că aia e marea șmecherie. Pare că, dacă nu faci mișcarea asta, nu o să agăți nimic, te întorci singur acasă și te descurci cum poți. E, până la urmă, gestul care-l desparte pe un mare futăcios de un labagiu amărât.
Ca veni vorba de „hartia (de sters gaozul, si nu numai), cu miros de musetel”: cand a aparut, am fost curios, mirosea atunci cand o scoteai din baxul proaspat cumparat de la Ca…fur. Evident a pret mai mare decat „vechea hartie”, cea fara de miros…
Saptamana trecuta am desfacut in magazin doua baxuri noi de „kurpapir”, tot „cu miros”. Nici urma de miros. Doar pretul e ceva mai mare…
Infioratoare reclamele astea…Pacat ca au cucerit si internetul.
Se vorbea de o lege prin ianuarie, de interzicere a gretoaselor reclamel la medicamente, pe care Marele Mutalau a refuzat sa o promulge (stim din ce motive). Ar fi fost o binecuvantare – sfideaza bunul-simt (pana si pulimea romana, votanta de primari puscariasi ar trebui sa se simta ofensata).