Ia, gata cu Beach Please, cu Untold și alte chestii din astea fumate, că la Craiova se pregătește cel mai cel festival, care oricum era cel mai cel încă de anul trecut, ceea ce înseamnă că anul ăsta o să fie și mai cel mai cel. Că, vorba aia, dacă nici Olguța nu mai știe să facă un chef de pomină, atunci cine?
Ei bine, IntenCity de anul ăsta respectă, la virgulă, rețeta de anul trecut. Adică, pînă să urce pe scenă toate numele alea mari ale muzicii naționale, internaționale și planetare, la Opera Națională din Craiova s-a jucat bugetul acestei mari paranghelii, că doar cineva trebuie să concureze cu succes evenimentele alea private. Și au organiza băieții o mică licitație publică, pentru că nimic nu merge fără regie, iar contractul a fost cîștigat de aceleași două firme ca și anul trecut, anume Set Up SRL din Sibiu, respectiv Promax Print SRL, cunoscută pentru minunatele contracte de organizat paranghelii în mandatul de primar general al doamnei Firea. Desigur, spre deosebire de anul trecut, cînd au existat inițial două oferte, una fiind retrasă chiar înainte de licitație, anul acesta s-a mers și mai la fix, Set Up și Promax Print avînd nu doar cea mai bună ofertă, dar și singura. Ah, și ar mai fi o mică diferență, în sensul că, dacă anul trecut toată tărășenia a costat 3,47 milioane de lei plus TVA, de data asta prețul a urcat la 5,11 milioane de lei. Ceea ce nu poate să însemne decît un succes și mai mare pentru cel mai cel festival. Și-apoi, ce-o fi la anul, ne e și frică să ne gîndim la ce petrecere de succes o să fie, mai ales că, al naibii, la anul se va nimeri fix înainte de formalitatea aia prin care tanti Olguța va fi fost realeasă primar.