Că tanti Olguța de la Craiova vrea să rupă gura tîrgului nu mai e de mult vreo noutate. Însă, pare-se, nu-i tocmai suficient cu butaforiile de Crăciun și Paște, planul de panem et circenses incluzînd și piața festivalurilor. Desigur, urmînd rețete de succes precum Untold, Electric Castle, Neversea ori altele, însă adaptate la specificul zonei, în sensul că joaca asta de-a „cel mai cel festival“ se face, în Bănie, cu bani publici. De altfel, v-am mai zis noi și anul trecut despre milioanele tocate prin intermediul Operei Române din Craiova pentru minunatul IntenCity, un fel de cel mai mare „Fiii satului“ din România și, probabil, din galaxie.
Ei bine, anul ăsta, tărășenia urmează să fie și mai și. Desigur, tot cu bani publici, doar că și mai mulți. Spre exemplu, numai pentru servicii de comunicare, Opera Română din Craiova a pus la bătaie aproape două milioane de lei. Mai exact, 1.974.360 de lei plus TVA vor ajunge la Nosce Grup SRL, o firmuliță locală, care urmează să facă strategie de comunicare, spot TV, campanii pe social media, tot ce înseamnă promovarea acestui minunat festival. Că, se înțelege clar din contract, acest IntenCity urmează să targeteze petrecăreți nu doar din țară, ci și de prin Bulgaria sau Serbia. Păi ce, credeați că tanti Olguța se joacă așa, doar pe la noi prin bătătură? We interneișănăl, bebi!