O fi nasol pentru bătrînii din țara asta, dar măcar copiii vor avea un viitor luminat. Asta pentru că, sigur că da, statul român are grijă de ei și de viitorul lor. Autoritatea Națională pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție, instituție aflată la ministerul lui duamna Firea, o duamnă, tocmai a decis să spargă vreo 87 de milioane plus TVA, pentru servicii de formare profesională a asistenților maternali. Că, deh, erau banii ăștia dintr-un proiect european, doar ne dă UE bani să facem să fie bine la copii, să crească mari și frumoși, să muncească și să ajungă bătrîni, ca să poată apoi să vină prietenii de partid și să aibă grijă de ei.
Pe data de 3 iulie, autoritatea asta a scos la mezat serviciile astea, împărțite în șapte loturi, toate bine cîștigate de trei firme. Smart Integration SRL, Euro Jobs SRL și Publi Media Business SRL vor încasa și împărți cei pînă la 87.179.050 de lei plus TVA și vor pregăti la cele mai cele standarde miile de asistenți maternali, cîți sînt trecuți în proiect.
Smart Integration SRL este o firmă din Ilfov, care de ani buni încasează de la stat. Spre exemplu, au vîndut laptop-uri și software Ministerului Dezvoltării, în mandatul lui Dragnea, ba chiar i-au organizat și evenimente, cum de altfel au organizat și evenimente pentru AFIR, ca să dăm un exemplu mai recent. Pe milioane, desigur.
Euro Jobs SRL e o firmă din Petroșani care, conform propriului site, îți poate da o diplomă de calificare în trei zile. I shit you not, în trei zile! Normal, nici băieții ăștia nu-s străini de banul public, mai executînd cursuri de calificare și alte chestii cu AJOFM-ul județean, de exemplu. Bașca, în urmă cu zece ani, pe băieții de la Euro Jobs îi săltase DNA-ul, fix pentru că măscăreau cursuri din astea, care în realitate erau mult mai scurte decît trebuie, sau chiar deloc, prejudiciul fiind stabilit atunci la 1,5 milioane de euroi. Tot din fonduri europene, desigur.
Publi Media Business este, cum îi spune și numele, o agenție de publicitate, mai puțin pricepută însă pe partea de business, căci de cîțiva ani are un singur angajat și mai e și pe pierdere. Însă, ce să vezi, și-au pus deja pe pagină că urmează să „rebranding“. Normal, cînd s-a nimerit să te lipești la așa purcoi de bani, merge și-un rebranding.
Orișicum, important e că, iată, viitorul e pe mîini bune și o să avem niște asistenți maternali așa de pregătiți de n-o să mai știe firmele astea ce să facă cu atîta profit.