Caută în Cațavencii.ro

Te interesează un subiect anume? Scrie termenul căutat şi apasă Enter.

[Închide sau apasă ESC]

Iar se repară, modernizează și construiesc drumuri. 

Zoom Iar se repară, modernizează și construiesc drumuri. 

Pesemne că Răzvan Cuc, Ministrul pentru vizite oficiale pe șantierele patriei – sau al Transporturilor, că nu-i foarte clar cu ce se ocupă omul, nu mai e suficient. Simpla lui prezență la locul faptei, acolo unde se construiește de zor la cîte o șosea, nu mai conferă garanția că se face și se face bine. Și uite așa, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere se vede nevoită să se bazeze și pe tehnică, nu doar pe ochiul de vultur al ministrului Cuc. Motiv pentru care s-au și pus pe niște cumpărături, de fel și fel de echipamente pentru verificarea calității lucrărilor de reparații, reabilitare și modernizare a nfrastructurii rutiere. Pentru doar puțin peste 30 de milioane lei, CNAIR a cumpărat niște echipamente de verificare a vizibilității pe timp de noapte, altele pentru măsurarea planeității și rugozității suprafeței de rulare, altele pentru determinarea capacității portante tip Falling Weight Deflectometer, altele pentru coeficientul marcajelor rutiere reflectorizante, și așa mai departe. Practic, un număr de 8 loturi scoase la licitație, 7 dintre ele cîștigate de către SC Tecnoservice Equipment SRL din București, o mai veche cunoștință a companiei și obșinuită a contractelor publice. De altfel, Ministerul Transporturilor mai cumpărase de la firma asta alte astfel de echipamente, încă din urmă cu zece ani, cînd  Tecnoservice Equipment SRL mai cîștigase un contract de 1,4 milioane euro. De data asta însă, pentru 7 din cele 8 loturi scoase la mezat de CNAIR, compania va încasa puțin peste 30,5 milioane lei, plus TVA. Un al optulea lot, în valoare de 237.000 lei a fost cîștigat de Rom Tech SRL, și ea o firmă care se știe cu contractele cu statul. Și uite așa, vom ajunge să ne bazăm nu doar pe ochiul format al domnului Cuc, ba chiar, cine știe, au să chiar termine niște drumuri, poate chiar autostrăzi, acum că avem și scule cu care să verificăm lucrările.

Citeşte mai multe despre:

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Catavencii.

Editoriale
  • Secretul lui Bachus, cu Gabriel Liiceanu în rolul principal

    8 octombrie 2019

    După o lamentabilă carieră de criminal în serie, Gabriel Liiceanu se desparte de membrii Grupului pentru Dialog Social cu aerul preotului indignat că păcătoșii cărora le-a servit ultima împărtășanie se simt din […]

  • Președintele morții

    8 octombrie 2019

    Dacă ar avea aripi, Klaus Iohannis s-ar roti în văzduh deasupra tragediilor, ca un corb care adulmecă moartea. Dar n-are, așa că e nevoit să țopăie de la un accident […]

  • Uniunea Salvați USR

    8 octombrie 2019

    În plină campanie electorală pentru prezidențiale, Uniunea Salvați România s-a apucat, deja, de pregătirea alegerilor locale. Rar s-a mai văzut un partid care să le spună membrilor, simpatizanților și eventualilor […]

  • O profeție cu bucluc

    1 octombrie 2019

    Diversitatea în unitate se vede cu ochiul liber pe canalele noastre de televiziune, unde cîteva culte religioase se întrec seară de seară să ne intermedieze prin cablu o întîlnire cu […]

  • Bula calului

    1 octombrie 2019

    Prezidențialele n-au fost întotdeauna așa. În 1990 aveam de unde alege. Îl aveam pe Ion Rațiu, nepot de memorandist cu rădăcini istorice în Ardeal, milionar în lumea liberă, democrat cu […]