Caută în Cațavencii.ro

Te interesează un subiect anume? Scrie termenul căutat şi apasă Enter.

[Închide sau apasă ESC]

Iar se repară, modernizează și construiesc drumuri. 

Zoom Iar se repară, modernizează și construiesc drumuri. 

Pesemne că Răzvan Cuc, Ministrul pentru vizite oficiale pe șantierele patriei – sau al Transporturilor, că nu-i foarte clar cu ce se ocupă omul, nu mai e suficient. Simpla lui prezență la locul faptei, acolo unde se construiește de zor la cîte o șosea, nu mai conferă garanția că se face și se face bine. Și uite așa, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere se vede nevoită să se bazeze și pe tehnică, nu doar pe ochiul de vultur al ministrului Cuc. Motiv pentru care s-au și pus pe niște cumpărături, de fel și fel de echipamente pentru verificarea calității lucrărilor de reparații, reabilitare și modernizare a nfrastructurii rutiere. Pentru doar puțin peste 30 de milioane lei, CNAIR a cumpărat niște echipamente de verificare a vizibilității pe timp de noapte, altele pentru măsurarea planeității și rugozității suprafeței de rulare, altele pentru determinarea capacității portante tip Falling Weight Deflectometer, altele pentru coeficientul marcajelor rutiere reflectorizante, și așa mai departe. Practic, un număr de 8 loturi scoase la licitație, 7 dintre ele cîștigate de către SC Tecnoservice Equipment SRL din București, o mai veche cunoștință a companiei și obșinuită a contractelor publice. De altfel, Ministerul Transporturilor mai cumpărase de la firma asta alte astfel de echipamente, încă din urmă cu zece ani, cînd  Tecnoservice Equipment SRL mai cîștigase un contract de 1,4 milioane euro. De data asta însă, pentru 7 din cele 8 loturi scoase la mezat de CNAIR, compania va încasa puțin peste 30,5 milioane lei, plus TVA. Un al optulea lot, în valoare de 237.000 lei a fost cîștigat de Rom Tech SRL, și ea o firmă care se știe cu contractele cu statul. Și uite așa, vom ajunge să ne bazăm nu doar pe ochiul format al domnului Cuc, ba chiar, cine știe, au să chiar termine niște drumuri, poate chiar autostrăzi, acum că avem și scule cu care să verificăm lucrările.

Citeşte mai multe despre:

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Catavencii.

Editoriale
  • În căutarea țăranului pierdut

    18 februarie 2020

    Prin anii ’90, șoseaua dintre Craiova si Calafat purta la gît în plină iarnă salbe de potîrnichi și de prepelițe, care spre a nu fi detectate pe cîmpul înzăpezit de […]

  • Instinct primar

    18 februarie 2020

    Partidele bătrîne se închină la chipul cioplit al primarului. Și PSD, și PNL se prosternează la picioarele acestei divinități păgîne. Au primari mulți pe care vor să-i păstreze fiindcă fără […]

  • Cine suntem, ce mai vrem

    18 februarie 2020

    „Să se știe cine suntem și ce vrem“, spunea Ion Iliescu în decembrie 1989 despre necesitatea unei comunicări cu ambasada Uniunii Sovietice. Desigur, sovieticii știau destul de bine și cine […]

  • Ludovic autorăstignit a doua oară

    11 februarie 2020

    După ce a fost bătut la școală de niște derbedei, elevul conștiincios Ludovic Orban, sfătuit de domnul diriginte, a decis să-și dea singur palme în fața clasei dacă împricinații refuză […]

  • Războaiele care ne-au prostit

    11 februarie 2020

    Cînd vine vorba despre înapoierea României, două tabere duc greul bătăliei. Una susține că sîntem ținuți pe loc de corupție. Cealaltă e de părere că sîntem victima conspirației internaționale. În […]