Nici bine nu l-au reînșurubat pe Narcis Neaga în consiliul de administrație al Companiei de Investiții Rutiere, că deja lucrurile au început să se miște. Bine, acum nu trebuie să vă gîndiți că vor crește autostrăzile prin România de-au să plîngă nemții de invidie, dar tot e de bine. Spre exemplu, angajații Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale nu vor mai fi luați prin surprindere de lipsa autostrăzilor. Căci altfel îți faci treaba pe drumul românesc cu un camion. Iar fix asta a făcut CNADNR în urmă cu ceva mai bine de o săptămînă: a cumpărat niște autobasculante 8×4, în valoare de ceva mai bine de șase milioane de lei plus TVA. În urma unei licitații, s-a decis că aceste autobasculante au să fie livrate de către SC Automotive Investment Corporation SRL, din Ilfov. Care firmă se numea înainte Cefin Trucks SRL. Și în spatele căreia se află Rossetto Maurizio și Michele Giovanni, în calitate de reprezentanți ai unui offshore din Cipru, Entalio Holding, sau Albarosa Stefano Umberto, în calitate de reprezentant al Afin Holding din Luxemburg. Sau Emanuel Dumitru, care e și el asociat în toată combinația asta de firme care se dețin una pe alta, se închid ori își schimbă numele. Oricum, toate astea contează mai puțin. Important e că firma asta, ca și celelalte din grup, este un bun partener al statului. Și că, așa cum ziceam mai la început, de la volanul noilor autobasculante măcar angajații CNADNR nu vor mai fi luați prin surprindere de lipsa autostrăzilor.
Iepurașul de Paști vine cu camionul
Zoom Iepurașul de Paști vine cu camionul