Acum, că a venit primăvara, se vede din ce în ce mai clar că agricultura românească duduie. Și o să duduie pînă la toamnă, cînd vine vremea culesului, și o să înceapă să tușească, însă ăsta nu e un motiv pentru ca Ministerul Agriculturii să întrerupă campaniile agricole de PR. Asta pentru că, lucru dovedit în spațiul carpato-danubian, ceea ce intră pe urechea românului e de multe ori mai important decît ce pune pe masă ori bagă în gură.
Pe data de 13 martie, Ministerul Agriculturii finaliza o minunată achiziție pentru „vizite de lucru în ferme inovative, centre de cercetare și teritorii deservite de GAL“, unde GAL e Grup de Acțiune Locală. Mai exact, pentru numai 612.720 de lei plus TVA, Avangarde Business Group SRL, firma care a cîștigat contractul, va organiza șase astfel de deplasări, în următoarele șase luni, la care vor participa maximum 40 de persoane per vizită. De ce are nevoie ministerul să plimbe cîte 40 de oameni în astfel de vizite de lucru? De ce trebuie o firmă care se ocupă de activități de suport pentru învățămînt să ducă oamenii din minister în niște veritabile city-break, la preț de city-break, pe la diverse companii și „ferme inovative“? Greu de răspuns, însă probabil că am ajuns la punctul în care reprezentanții Ministerului Agriculturii trebuie să plătească pentru a vizita terenuri agricole, să le intermedieze și să le rezolve cineva vizita asta. Cel mai important, însă, este faptul că, iată, banii europeni din cadrul Planului Național de Dezvoltare Rurală sînt cheltuiți eficient. Doar ce rost au fermele inovative și centrele de cercetare dacă n-au turiști bugetari care să le treacă pragul?
1.358 de vizualizări
Acest ministru e idiot , sau așa l-a făcut mă -sa?
Scrieti ceva si despre beneficiarii privilegeati ai fondurilor UE ( vamesi, pol etc)