Cu cît e mai mare contractul pentru servicii de curățenie, cu atît se muncește mai mult și mai cu folos. Asta e rețeta, dovada irefutabilă că se muncește din greu. Registrul Auto Român, de exemplu, tocmai a scos de la pușculiță vreo două milioane și jumătate de lei pentru a-și asigura curățenia pentru „lotul Țara Românească“. Că așa e la RAR, pe loturi istorice. Și dacă suma asta, 2.463.456 de lei plus TVA, ca să fim exacți, care vor fi dați pe măturat, spălat și aspirat în următoarele șase luni, nu-i suficientă dovadă a muncii intense din regia statului, ei bine, aflați că situația era de-a dreptul complicată.
Practic, exista o situație de extremă urgență, că n-avea nimeni cum să anticipeze că se face mizerie. Spre norocul șefilor RAR, al nostru, al tuturor, dar mai ales al unei firme, situațiile astea neprevăzute îți oferă posibilitatea unei licitații (?!) care e mai degrabă atribuire directă. Adică nu faci anunț electronic, să vină lume, nu cauți prea mult, ci, pur și simplu, chemi pe cineva să liciteze, de unul singur. Cum s-a întîmplat cu Alzin SRL, din București, că a mers atît de pregătită să cîștige că ar fi putut licita cu vreo jumătate de milion mai sus și tot s-ar fi încadrat în cît erau dispuși cei de la RAR să plătească. Doar v-am zis, situație de urgență, murdărie multă, adică muncă, și nu poți să te trezești în prag de Paște că nu-i curat.
Cît despre bani, nu-i problemă, există oricînd posibilitatea unor acte adiționale. Că doar n-o să lăsăm mizeria să năpădească așa o instituție harnică.
“Combinația” asta este una dintre cele mici dacă căutați mai bine găsiți lucruri foarte interesante, angajări de neamuri, prieteni sau persoane influente!
Domnule Alecu Mihai, Director al RAR, parca ati semnat o hotarare prin care nu se mai pleaca cu masina de serviciu in interes personal sau parcare la domiciliu. Acea hotarare nu este valabila pt toti angajatii? Ca sunt cativa angajati care nu respecta aceasta hotarare. Ba mai mult de atat le-ati aprobat unora schimbare de numar de inmatriculare ca sa nu mai atraga atentia in trafic, cum ar fi: Iordache Florentin – Sef reprezentanta Grivita. Care pleaca zilnic la Prahova cu Auto Dacia Duster cu nr. B-01-XVB (fost B-646-RWR), Criveanu Ovidiu cu Auto Suzuki Vitara cu nr. B-415-RWR, Cocos Florin (soferul doamnei) cu auto Suzuki Vitara cu nr. B-75-WXY
(fost B-440-RWR), Bucur Gabriel cu auto Dacia Sandero cu nr. B-113-DDL, Tache Robert cu auto Suzuki Vitara cu nr. B-422-RWR, Manolescu Sorin cu auto VW Golf cu nr. B-507-RWR, parca pentru aceasta abatere a fost cercetat si acuzat Paraschiv Mihai, si anume DELAPIDARE…!?
Zic sa luati masurile necesare altfel acest text va ajunge si pe unele publicatii de presa