Caută în Cațavencii.ro

Te interesează un subiect anume? Scrie termenul căutat şi apasă Enter.

[Închide sau apasă ESC]

Mai nou ne promovăm tot prin intermediul mai vechilor combinatozauri

Zoom Mai nou ne promovăm tot prin intermediul mai vechilor combinatozauri

Zilele acestea – în fapt chiar azi, 20 martie, e ultima zi – are loc IFE – International Food and Drink Event London, de la care România nu putea să lipsească. Loliboni, Certinvest, Boromir, BettyIce, Grande Dolceria sau Bonito sînt cîteva dintre cele 24 de brand-uri cu care îi vom da gata pe pasionații de haleală și de băut de la tîrgul ăsta. Însă pînă să-i dăm gata cu Loliboni, alunele Elmas sau puiul CocoRico, niște băieți deștepți au dat gata peste 1,4 milioane de lei, cît a costat toată participarea asta la tîrg. Firește, banii – plătiți de la buget, prin Ministerul pentru Mediul de Afaceri – au ajuns în conturile unei firme prietene, VISA SA din Petroșani, o mai veche cunoștință a combinațiilor cu tîrguri internaționale. Compania, controlată de celebrul cantautor de triluri politice Sorin Apostu – fost consilier al lui DIP (Dan Ioan Popescu) ori Adriean Videanu –, a reușit să cîștige contractul în urma unei minunate licitații deschise accelerate, la care a participat de una singură. Atunci cînd nu se ocupă de standurile României pe la diverse tîrguri internaționale – deși o face cam des –, firma lui Apostu se ocupă cu pus ferestre termopan și alte construcții civile. Așa că, cel puțin din punctul ăsta de vedere, standul României va fi unul solid.

Pe de altă parte, tîrgul de fashion de la New York – și nici de la ăsta nu puteam lipsi – ne-a costat doar ceva mai puțin de 900.000 de lei, tot prin același minister, cu toate că e ceva mai departe decît ăla de la Londra și, vorba aia, e cu fashion, cu fitze și alea-alea. Desigur, contractul ăsta n-a mai ajuns la firma lui Sorin Apostu, ci la SC  Godmother SRL, firma despre care vă ziceam săptămîna trecută că tocmai încasase o mică pușculiță cu bani de la Ministerul Dezvoltării, ca să le facă lor niște campanii media online despre cum să accesezi banii europeni. Bașca, firma asta (Nașa, pe românește) a reușit să cîștige licitația – tot concurînd de una singură – pe data de 26 februarie, în condițiile în care tîrgul ăsta, International New York Fashion, s-a desfășurat în perioada 25-27 februarie. Frumos, nu? Fashion, haute couture bugetar, nu alta.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Catavencii.

Editoriale
  • Întoarcerea clasei muncitoare în paradisul capitalist

    10 septembrie 2019

    Dacă-n popor se zice că sula nu știe carte fiindcă la școală a stat tot timpul sub bancă și n-a văzut ce se scrie pe tablă, e clar că noua […]

  • Frăția lichelelor

    10 septembrie 2019

    Scaunul de la Cotroceni, scos la licitație în noiembrie, vine cu un pachet promoțional de putere neagră. Serviciile secrete sînt incluse, pot fi cumpărate practic pe nimic doar păstrîndu-li-se șefii […]

  • Petroave!

    10 septembrie 2019

    Cea mai jalnică scuză este, totdeauna, „N-am știut!“. Copiilor poți să le-o ierți, dar adulților, nu. Mai ales că un principiu de drept spune că necunoașterea legii nu te absolvă […]

  • Nimerick

    3 septembrie 2019

    De mori ca mîine, scapi de-o povară: frica de moarte o să dispară și-o să te-apuce, unsă cu miere, o mare poftă de înviere.  

  • Adevărul e că nu se mai muncește, tovarăși

    3 septembrie 2019

    Analfabet și criminal, Nicolae Ceaușescu sare în ajutorul urmașilor săi președinți. Rafala care l-a împiedicat să ni se destăinuie pe larg începe să rănească un public tot mai numeros. Pe […]