Caută în Cațavencii.ro

Te interesează un subiect anume? Scrie termenul căutat şi apasă Enter.

[Închide sau apasă ESC]

Mai nou ne promovăm tot prin intermediul mai vechilor combinatozauri

Zoom Mai nou ne promovăm tot prin intermediul mai vechilor combinatozauri

Zilele acestea – în fapt chiar azi, 20 martie, e ultima zi – are loc IFE – International Food and Drink Event London, de la care România nu putea să lipsească. Loliboni, Certinvest, Boromir, BettyIce, Grande Dolceria sau Bonito sînt cîteva dintre cele 24 de brand-uri cu care îi vom da gata pe pasionații de haleală și de băut de la tîrgul ăsta. Însă pînă să-i dăm gata cu Loliboni, alunele Elmas sau puiul CocoRico, niște băieți deștepți au dat gata peste 1,4 milioane de lei, cît a costat toată participarea asta la tîrg. Firește, banii – plătiți de la buget, prin Ministerul pentru Mediul de Afaceri – au ajuns în conturile unei firme prietene, VISA SA din Petroșani, o mai veche cunoștință a combinațiilor cu tîrguri internaționale. Compania, controlată de celebrul cantautor de triluri politice Sorin Apostu – fost consilier al lui DIP (Dan Ioan Popescu) ori Adriean Videanu –, a reușit să cîștige contractul în urma unei minunate licitații deschise accelerate, la care a participat de una singură. Atunci cînd nu se ocupă de standurile României pe la diverse tîrguri internaționale – deși o face cam des –, firma lui Apostu se ocupă cu pus ferestre termopan și alte construcții civile. Așa că, cel puțin din punctul ăsta de vedere, standul României va fi unul solid.

Pe de altă parte, tîrgul de fashion de la New York – și nici de la ăsta nu puteam lipsi – ne-a costat doar ceva mai puțin de 900.000 de lei, tot prin același minister, cu toate că e ceva mai departe decît ăla de la Londra și, vorba aia, e cu fashion, cu fitze și alea-alea. Desigur, contractul ăsta n-a mai ajuns la firma lui Sorin Apostu, ci la SC  Godmother SRL, firma despre care vă ziceam săptămîna trecută că tocmai încasase o mică pușculiță cu bani de la Ministerul Dezvoltării, ca să le facă lor niște campanii media online despre cum să accesezi banii europeni. Bașca, firma asta (Nașa, pe românește) a reușit să cîștige licitația – tot concurînd de una singură – pe data de 26 februarie, în condițiile în care tîrgul ăsta, International New York Fashion, s-a desfășurat în perioada 25-27 februarie. Frumos, nu? Fashion, haute couture bugetar, nu alta.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Catavencii.

tn
Editoriale
  • O beție cu Marx

    26 mai 2020

    Un fermier german a încercat să se joace de-a Tarkovski cu naivii culegători de sparanghel din Ferentari, refăcînd pe plantația sa scena tulburătoare din filmul Solaris în care cosmonautul pierdut […]

  • Bătrînii noștri mor de tineri

    26 mai 2020

    Nu mai e mult și vom auzi cum a învins Klaus Iohannis epidemia de coronavirus. „Eu, Guvernul, celelalte autorități ne luptăm pentru viețile românilor, ne luptăm ca să scăpăm de […]

  • Conspirația incompetenților

    26 mai 2020

    România funcționează în virtutea inerției. Nu de azi, de ieri, ci aproape dintotdeauna. Mulți dintre concetățenii noștri, cam 2,5 milioane, cred că România e Bucureștiul. Alții cred că România e […]

  • Mozart pe colivă

    19 mai 2020

    Ca oaia bearcă ce-și ține coada iluzorie pe sus, Guvernul României le-a dat austriecilor o lecție de demnitate națională săptămîna trecută, obligîndu-i să trimită un tren special pentru româncelecare-i șterg […]

  • O nouă stafie bîntuie România: propaganda rusă

    19 mai 2020

    Propaganda rusă, poreclită uneori “propaganda pro-rusă”, e o specie eliberată recent pe piață, într-un moment în care anticorupția s-a demonetizat, Ciuma Roșie a trecut în Opoziție, iar pericolul maghiar, folosit […]