Nu e clar dacă vrea să vândă povești despre eficiență și despre cum taxele n-au crescut și nu vor crește – îhî, da, sigur – ori dacă e pur și simplu o chestiune de rebranding sub tutela lui Tanczos Barna, însă Ministerul Finanțelor a început să-și cumpere reclamă și prin presa locală. Spre exemplu, Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Brașov a decis că atât ea, ca structură regională, cât și finanțele județene să poată să-și facă niscaiva reclamă prin cotidienele locale, câte or mai fi. Să știe lumea ce activitate intensă și benefică au, cât de mult s-au schimbat lucrurile în bine. Iar pentru asta au pus la bătaie un mic săculeț cu bani, după care au trecut la o procedură simplificată, pe 14 martie, în urma căreia s-au antamat niște servicii de mică publicitate în: Mureș, presă scrisă în limba maghiară, 52.800 de lei și în limba română 73.500 de lei; Brașov, presă scrisă în limba română, 140.000 de lei; Alba, presă scrisă în limba română, 75.000 de lei; Harghita, presă scrisă în limba română, 120.000 de lei și în limba maghiară 48.000 de lei; Sibiu, limba română, 36.000 de lei; la nivel național, presă scrisă în limba română, 108.000 de lei, plus încă un lot în valoare de 56.000 de lei. Toate sunt contracte-cadru, ceea ce înseamnă că publicațiile respective, nu are sens să le numim pe toate aici, vor primi bani doar în baza unor comenzi ulterioare. Nu că ăsta ar fi vreun instrument prin care presa locală trebuie să scrie frumos despre finanțe, nicidecum. E doar o chestie normală prin care o instituție a statului își face publicitate. Sau, mă rog, transmite publicului informații de interes public pe care, altfel, presa locală sau națională nu le-ar publica, fiindcă nu ăsta e rolul presei, să publice informații de interes public.
1.654 de vizualizăriMinisterul Finanțelor intră pe piața media

Zoom Ministerul Finanțelor intră pe piața media
Faptul că ministrul de finanțe este invitat mai mereu la Digi Sri, trebuie să ne dea de gândit…
Manipulează țanțoșul?