Caută în Cațavencii.ro

Te interesează un subiect anume? Scrie termenul căutat şi apasă Enter.

[Închide sau apasă ESC]

Opera Comică pentru Copii, o poveste de plîns pe bani, pentru oameni mari

Zoom Opera Comică pentru Copii, o poveste de plîns pe bani, pentru oameni mari

Opera Comică pentru Copii, o instituție aflată la madam Firea în parohie, se plimbă zilele astea prin țară cu un spectacol intitulat Directorul de teatru. O chestie despre care se zice că e destul de mișto. În timp ce artiștii se dau prin turneu, băieții de la sediu se ocupă cu alte chestiuni mult mai serioase, cum ar fi cheltuirea de bani.

Pe lîngă spectacolul cu care se merge în turneu în perioada asta, Opera Comică pentru Copii a mai pregătit un spectacol, Poveste de Crăciun, care a avut loc doar la Sala Polivalentă, în București, pe 4 decembrie. Despre care nu vă putem spune prea multe, dacă a fost frumos sau nu, însă despre care vă putem spune că a fost destul de scump. Bine, nu cît o donație la Biserică sau cît o serbare cîmpenească, așa cum îi place doamnei Firea, dar suficient de mult.

Concept artistic, servicii de scenografie, identitate vizuală, identitate conceptuală, afișe, pliante și promovare au scos din bugetul Operei Comice pentru Copii suma de 707.971 de lei. Banii, pentru că vorbim de o instituție din domeniul artelor, au fost atribuiți așa, artistic, pe o procedură simplificată proprie. Adică au chemat ei firma căreia au vrut să-i dea contractul și i l-au dat. Să fie bine. Să fie primit. Banii ăștia, peste 150.000 de euro, au ajuns la SC Promax Print SRL, o firmă de casă a administrației Bucureștilor. De altfel, firma asta, deținută de un domn pe nume Cătălin Piloff, care inițial se ocupa strict de tipărituri, a intrat cu brio pe piața evenimentelor, fiind în prezent contractată de o sumedenie de teatre și instituții de cultură finanțate de autoritățile locale, doar anul acesta încasînd de la instituții de cultură peste un milion de euroi. Dar nu-i nimic, că vine imediat campania și firma va face, probabil, pasul înapoi spre tipărit pliante pentru partide. Că, mna, aia, campania, e cea mai comică operă.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Catavencii.

bt
Editoriale
  • Ce ne facem noi, țiganii, dacă vin americanii 

    25 iunie 2019

    Dacă pe vremuri românii se dedulceau cu lucrurile refuzate la export, pentru care, în fața magazinelor, se dădeau adevărate lupte de stradă, iacătă am trăit să vedem și o situație […]

  • A fost sau n-a fost?

    25 iunie 2019

    Ca întotdeauna la alegeri, și pe 26 mai s-au furat voturi. Cîte? Niciodată nu vom ști. De fapt, niciodată n-am știut cîtă democrație se falsifică la urne. Numărul buletinelor falsificate […]

  • Nimic cu nimic / Primul nimic

    25 iunie 2019

    Ne aflăm, acum, la președintele cu numărul 5 din scurta istorie a republicii române. Primul președinte a fost Nicolae Ceaușescu, din 1974 până în 1989. Practic, pe vremea lui s-a […]

  • Limbă dulce, cur viclean, caracter de est-german

    18 iunie 2019

    De la „Ține, țațo, curu’ zvelt”, subversivul șlagăr pe care Maria Tănase l-a cîntat în timpul războiului la o petrecere dată de Manfred von Killinger, ambasadorului Germaniei la București, pînă […]

  • Riscul mersului pe Barna

    18 iunie 2019

    Sub coordonarea unuia dintre foștii căprari ai poliției politice a fost pus pe piață un sondaj în care Dacian Cioloș îl zdrobește pe Dan Barna în competiția internă pentru candidatura […]

bt