Caută în Cațavencii.ro

Te interesează un subiect anume? Scrie termenul căutat şi apasă Enter.

[Închide sau apasă ESC]

Opera Comică pentru Copii, o poveste de plîns pe bani, pentru oameni mari

Zoom Opera Comică pentru Copii, o poveste de plîns pe bani, pentru oameni mari

Opera Comică pentru Copii, o instituție aflată la madam Firea în parohie, se plimbă zilele astea prin țară cu un spectacol intitulat Directorul de teatru. O chestie despre care se zice că e destul de mișto. În timp ce artiștii se dau prin turneu, băieții de la sediu se ocupă cu alte chestiuni mult mai serioase, cum ar fi cheltuirea de bani.

Pe lîngă spectacolul cu care se merge în turneu în perioada asta, Opera Comică pentru Copii a mai pregătit un spectacol, Poveste de Crăciun, care a avut loc doar la Sala Polivalentă, în București, pe 4 decembrie. Despre care nu vă putem spune prea multe, dacă a fost frumos sau nu, însă despre care vă putem spune că a fost destul de scump. Bine, nu cît o donație la Biserică sau cît o serbare cîmpenească, așa cum îi place doamnei Firea, dar suficient de mult.

Concept artistic, servicii de scenografie, identitate vizuală, identitate conceptuală, afișe, pliante și promovare au scos din bugetul Operei Comice pentru Copii suma de 707.971 de lei. Banii, pentru că vorbim de o instituție din domeniul artelor, au fost atribuiți așa, artistic, pe o procedură simplificată proprie. Adică au chemat ei firma căreia au vrut să-i dea contractul și i l-au dat. Să fie bine. Să fie primit. Banii ăștia, peste 150.000 de euro, au ajuns la SC Promax Print SRL, o firmă de casă a administrației Bucureștilor. De altfel, firma asta, deținută de un domn pe nume Cătălin Piloff, care inițial se ocupa strict de tipărituri, a intrat cu brio pe piața evenimentelor, fiind în prezent contractată de o sumedenie de teatre și instituții de cultură finanțate de autoritățile locale, doar anul acesta încasînd de la instituții de cultură peste un milion de euroi. Dar nu-i nimic, că vine imediat campania și firma va face, probabil, pasul înapoi spre tipărit pliante pentru partide. Că, mna, aia, campania, e cea mai comică operă.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Catavencii.

romania100

Editoriale
  • O dramă liberală cu un naționalist de operetă

    19 martie 2019

    Ca un proxenet grijuliu care încearcă să-și mărite protejata obosită căzînd la învoială cu clientul, domnul Ludovic Orban i-a luat pentru a doua oară Partidului Liberal rochie de mireasă de […]

  • Marketing și duplicitate

    19 martie 2019

    Frumoasele mașini germane slujesc lăcomia unor grupuri de afaceri cu înclinații penale. Grupul Volkswagen, de pildă, “a minţit în mod repetat şi a înşelat investitorii, consumatorii şi autorităţile de reglementare, […]

  • Un om cărunt

    19 martie 2019

    Când a devenit Eugen Orlando Teodorovici arogantul grețos de azi? Cu câțiva ani în urmă se juca de-a tehnocratul PSD și îi citeai în ochi acea slugărnicie proprie birocraților de […]

  • În așteptarea cîinilor cu drept de vot

    12 martie 2019

    Călăuzit de farul partidului purtat pe umeri de PRM-istul Codrin Ștefănescu, Liviu Dragnea pare că suferă de orbul găinii dacă n-a sesizat că “lătrăii” din Călărași nu erau nici tineri […]

  • Depinde cum privești femeia oarbă

    12 martie 2019

    Cînd spunem “justiție”, spunem “politică”. Cu aerul că invocăm absolutul spunem, de fapt, povestea unui exces. Așa cum arată faptele, justiția e numele îmbunătățit al lăcomiei, al cruzimii și al […]

romania100