Pe 9 decembrie 2012, Udrea țipa că “Trebuie să ne întoarcem la brand-ul PDL, la culoarea portocalie”.
S-a îmbrăcat într-o bluză portocalie și și-a pus o eșarfă oranj, ca să priceapă prostimea apropoul. În iunie 2012, aceeași Elena Udrea a decis să aleagă verdele drept culoare de campanie a democrat-liberalilor pentru alegerile locale din Capitală. “Am fost de părere că, la un moment dat, un brand poate să obosească, depinde și de context, și atunci poți să faci o schimbare de culoare.” Apoi a scăldat-o și a trecut într-un registru eco, de Animal Planet: “Vrem să venim cu o culoare proaspătă, verdele este o culoare modernă, care prinde foarte bine. Îmi inspiră prospețime, tinerețe, forță, speranță, înnoire, grijă pentru mediu. Este o culoare luminoasă care arată deschiderea pe care noi o avem pentru bucureșteni, este o culoare caldă, prietenoasă”. În fine, a crăpat și verdele, iar pe oranj l-a luat dracul, iar în martie 2014, Udrea s-a trezit călare pe un măr albastru, cu coadă prăzulie, garantând că, “suntem, dacă vreți, partidul în blugi. Cu oameni care se îmbracă lejer, care sunt relaxați”. Muică, asta e bișniță cu țoale oranj și verzi, în toată regula, și trafic de blugi, să-și aducă aminte Marinelul de vremurile bune.