Caută în Cațavencii.ro

Te interesează un subiect anume? Scrie termenul căutat şi apasă Enter.

[Închide sau apasă ESC]

Pentru Udrea, politica e o paradă a modei sau o bișniță cu țoale

Zoom Pentru Udrea, politica e o paradă a modei sau o bișniță cu țoale

Pe 9 decembrie 2012, Udrea țipa că “Trebuie să ne întoarcem la brand-ul PDL, la culoarea portocalie”.

S-a îmbrăcat într-o bluză portocalie și și-a pus o eșarfă oranj, ca să priceapă prostimea apropoul. În iunie 2012, aceeași Elena Udrea a decis să aleagă verdele drept culoare de campanie a democrat-liberalilor pentru alegerile locale din Capitală. “Am fost de părere că, la un moment dat, un brand poate să obosească, depinde și de context, și atunci poți să faci o schimbare de culoare.” Apoi a scăldat-o și a trecut într-un registru eco, de Animal Planet: “Vrem să venim cu o culoare proaspătă, verdele este o culoare modernă, care prinde foarte bine. Îmi inspiră prospețime, tinerețe, forță, speranță, înnoire, grijă pentru mediu. Este o culoare luminoasă care arată deschiderea pe care noi o avem pentru bucureșteni, este o culoare caldă, prietenoasă”. În fine, a crăpat și verdele, iar pe oranj l-a luat dracul, iar în martie 2014, Udrea s-a trezit călare pe un măr albastru, cu coadă prăzulie, garantând că, “suntem, dacă vreți, partidul în blugi. Cu oameni care se îmbracă lejer, care sunt relaxați”. Muică, asta e bișniță cu țoale oranj și verzi, în toată regula, și trafic de blugi, să-și aducă aminte Marinelul de vremurile bune.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Catavencii.

Editoriale
Editoriale
bijuterii argint