Caută în Cațavencii.ro

Te interesează un subiect anume? Scrie termenul căutat şi apasă Enter.

[Închide sau apasă ESC]

Precipitațiile din ultima vreme au umflat bugetul de publicitate al Hidroelectrica

Zoom Precipitațiile din ultima vreme au umflat bugetul de publicitate al Hidroelectrica

Chiar dacă nu-i agenție de pariuri, poate doar politice, și nici nu vinde suplimente alimentare sub formă de medicamente, Hidroelectrica se comportă de parcă ar fi, dacă te uiți la ce bani cheltuiește cu publicitatea. Că doar e știut faptul că o companie de stat, mai ales dacă e una din domeniul energiei ieftine de tot, nu poate face față pieței fără publicitate. Așa se face că, în urmă cu ceva mai bine de o săptămînă, șefii companiei au decis să mai pună un milion de lei pentru publicitate. Că au apărut, ce să vezi, niște cheltuieli neprevăzute și trebuia suplimentat purcoiul cu bani de publicitate. Mai exact, ca să facem puțină istorie, în toamna anului trecut, Hidroelectrica atribuia un contract de 7,5 milioane de lei firmei Amicom Consulting & Strategy SRL, care urma să facă de toți banii ăștia o groază de chestii, de la concept de campanie la spoturi radio-TV, flyere, broșuri, să organizeze și promoveze diverse acțiuni și așa mai departe. Practic, prin intermediul acestei firme, Hidroelectrica urma să se promoveze peste tot. Mă rog, peste tot pe unde considera firma. Contractul, valabil trei ani, a fost atribuit pe un super-model de calcul, în care prețul ofertat a contat în proporție de 30%, în timp ce „componenta tehnică“ a cîntărit jumătate, iar pentru restul de 20% a contat „componenta de concept preliminar și susținere documentație“. Desigur, Hidroelectrica a primit trei oferte, ca să fie bine, și a ales-o pe cea cîștigătoare, căreia, iată, tocmai i-a mai pus niște bani, astfel că prețul final a ajuns, momentan, la 8,24 milioane, adică peste maximul estimat inițial.

Desigur, nici nu mai are sens să stăm să analizăm care-i rostul acestui întreg și exagerat de scump pachet media, ori de ce e musai ca Hidroelectrica să se promoveze la radio, la TV, ori să-și facă te miri ce campanii door-to-door, cu pliante. Și nu are sens, pentru că o să vă zicem cine-i firma asta, Amicom Consulting & Strategy SRL, care în trecut a mai lucrat cu Roșia Montană Gold Corporation ori Bae Systems, firma cu celebrele fregate. Compania este asociată, într-o altă companie, cu nimeni altul decît fiul lui Iulian Iancu, eminența cenușie a PSD în materie de Energie. Bașca, la Amicom a lucrat și nora lui Iulian Iancu, Nicoleta, pînă să ajungă într-un loc călduț la ANRE. Întreaga încrengătură a fost prezentată de profit.ro, în urmă cu mai bine de doi ani, cînd încă firma nu se conectase și la acest purcoi de bani de la Hidroelectrica, semn că, iată, e și mai mult loc de făcut lovele din relația cu statul.

Citeşte mai multe despre:

1 comentariu

  1. #1

    Adaugati la asta contractul Amicom cu ministerul mediului, pentru o campanie de informare privind gestionarea selectiva a deseurilor: http://www.mmediu.ro/app/webroot/uploads/files/servicii_com.pdf

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Catavencii.

Editoriale
  • Balada căluților de lemn

    27 februarie 2024

    (După ce au condamnat la moarte rățuștele de plastic și ursuleții de pluș, funcționarilor de la Bruxelles li s-a pus pata pe căluții de lemn) Cucoanele betuțe din Bruxelles s-au […]

  • Onania educată

    26 februarie 2024

    Zece ani, Iohannis și-a lustruit bastonul de mareșal trîndav și arogant. A frecat iluzia neamțului mut, dar harnic, pînă cînd minciuna a țîșnit din cele două mandate ca un mare […]

  • Cum a băut prozatorul Ioan Groșan o palincă cu Baudelaire pe masa de operație

    20 februarie 2024

    După ce-a stat la mii și mii de mese, cu domni și domnișoare și dudui, văzîndu-se, lipsit de interese, pe-o masă, cu savanți la căpătîi, Ioan Groșan, sătul de sine […]

  • Adevăratul curaj

    19 februarie 2024

    Se zice că nebunia anihilează curajul, că îl transformă într-un biet simptom al bolii și că face din erou un pacient și atît. Viața, societatea, politica ar fi, de fapt, […]

  • Balada cucului pravoslavnic

    13 februarie 2024

    lui Grigore Leșe Aveam și eu o pîine și-un rus mi-a rupt coltucul și a fugit să pape un borș ucrainean, zicînd că-n Bucovina n-o să mai cînte cucul, c-a […]

Editoriale
  • Balada căluților de lemn

    27 februarie 2024

    (După ce au condamnat la moarte rățuștele de plastic și ursuleții de pluș, funcționarilor de la Bruxelles li s-a pus pata pe căluții de lemn) Cucoanele betuțe din Bruxelles s-au […]

  • Onania educată

    26 februarie 2024

    Zece ani, Iohannis și-a lustruit bastonul de mareșal trîndav și arogant. A frecat iluzia neamțului mut, dar harnic, pînă cînd minciuna a țîșnit din cele două mandate ca un mare […]

  • Cum a băut prozatorul Ioan Groșan o palincă cu Baudelaire pe masa de operație

    20 februarie 2024

    După ce-a stat la mii și mii de mese, cu domni și domnișoare și dudui, văzîndu-se, lipsit de interese, pe-o masă, cu savanți la căpătîi, Ioan Groșan, sătul de sine […]

  • Adevăratul curaj

    19 februarie 2024

    Se zice că nebunia anihilează curajul, că îl transformă într-un biet simptom al bolii și că face din erou un pacient și atît. Viața, societatea, politica ar fi, de fapt, […]

  • Balada cucului pravoslavnic

    13 februarie 2024

    lui Grigore Leșe Aveam și eu o pîine și-un rus mi-a rupt coltucul și a fugit să pape un borș ucrainean, zicînd că-n Bucovina n-o să mai cînte cucul, c-a […]

  • Pînă la capăt și pînă la ultimul centimetru

    12 februarie 2024

    Vom sprijini Ucraina pînă la capăt, a zis Joe Biden la Varșovia, pe vremea cînd își confunda doar un fiu cu celălalt, nu și pe președintele Macron cu defunctul președinte […]

bijuterii argint