Nu știu cum mai stăm cu brand-ul de țară, ce s-o mai fi întîmplat cu frunza verde din Grădina Maicii Domnului ori ce siglă cîștigătoare și-a tras Mamaia de pe net, însă la partea cu branding-ul de comună o să rupem. Inițial m-am gîndit să scriu în engleză textul ăsta, dar mi-e că rupeau turiștii granițele și tăbărau cu toții în satul Cocoșești din comuna Păulești, lîngă Ploiești – că doar toată viața e o rimă – să vadă noul parc tematic. Care nici măcar nu-i gata încă, dar o să fie, că tocmai ce-a antamat Primăria de acolo lucrările, dat fiind că se dorește „conservarea mediului, identităţii locale şi promovarea potenţialului turistic al zonei“. Acum, e drept, nu-i foarte clar care-i tema parcului ăstuia tematic, sau poate e clar, dar secret, însă cu siguranță vor exista „dotări“, „spațiu verde“, „iluminat, irigat“ și chiar sistem de supraveghere. De toate astea se vor ocupa Dineng Dev SRL și Radical Concept Construct SRL, cele două firme care au cîștigat licitația din 11 iulie, una la care au avut nu doar cea mai bună ofertă, dar și singura. Și uite așa, cu doar 1,5 milioane, Cocoșeștiul va face concurență marilor parcuri tematice din zona Ploiești și nu numai.
Un parc tematic Cocoșești, în Păulești
Zoom Un parc tematic Cocoșești, în Păulești