1. Orice alt meşter care a lucrat înaintea lui e un dobitoc, şi orice lucrare făcută de altcineva în afară de el se putea solda cu urmări catastrofale. De exemplu, dacă chemaţi pe cineva să vă repare aerul condiţionat, indubitabil veţi afla că meşterul anterior a făcut o treabă atît de proastă încît totul putea sări în aer de la gaze. Dar ce treabă au gazele? Au, pentru că gazele au întotdeauna treabă şi cu gazele nu te pui, că sînt periculoase. Din principiu, nu chemaţi pe nimeni să vă repare televizorul pentru că va spune că idiotul care a montat cablul putea să prăbuşească tot blocul, iar faptul că ţineţi televizorul în faţa canapelei nu ajută absolut de loc la stabilitatea clădiri.
2. Clienţii sînt nişte dobitoci. Nu numai că problema apărută este exclusiv vina lor dar mai pun şi întrebări cretine: “cînd e gata?”, “cît costă?”, “ce era stricat?”. În plus îşi cumpără toate căcaturile, deşi nu au nevoie de ele, apoi cînd căcaturile lor se strică şi se apucă să deranjeze nişte oameni ocupaţi. Clienţii nu au gusturi: insistă să mascheze cablurile cînd poţi foarte uşor să sapi un canal frumos prin perete, să dai jos jumate din tencuială şi să laşi cablurile la vedere, aşa cum ar trebui, pentru că e frumos să ai cabluri la vedere. E modern.
3. Absolut toate produsele care se fabrică în prezent sînt de căcat, nu neapărat pentru că sînt proaste ci pentru că nu se mai fac ca pe vremuri. De exemplu, ai o maşină de spălat de ultima generaţie, o programezi de pe telefon, din vacanţă, spală singură rufe, intră în casele vecinilor şi le spală şi lor rufele, iar cînd nevasta nu-i acasă găteşte. Verdictul oricărui meşter: nu-i bună asta. E coreeană. Toată lumea ştie că atunci cînd spui coreeni spui chinezi. Chinezii au ochii oblici, n-au cum să facă lucruri de calitate. În plus, nimic nu se compară cu maşinile de spălat de pe vremuri. Luai apă de la rîu. Puneai două pietre înuntru şi spălai, nene! Te ţineau o viaţă!
4. Dacă reparaţia reuşeşte e meritul meşterului, dacă reparaţia eşuează e vina producătorului. Un meşter poate repara orice, inclusiv un alt meşter. Mai mult, un meşter poate transforma un produs reparat într-un produs mai bun decît era la început. Totuşi, există nenumărate motive din care o reparaţie poate eşua: producătorul e un dobitoc care nu ştie să facă produse sau le face prea complicate pentru creierul logic al meşterului, vînzătorul vinde produse distruse, clientul e un dobitoc şi nu ştie să folosească produsele
5. Mîine pe la 5 înseamnă miercuri pe la 2, iar miercuri pe la 2 înseamnă de fapt duminică, care e zi liberă, deci luni. Meşterii sînt artişti aflaţi în timpul lor liber. Nu poţi să-i grăbeşti. Au urgenţe. În plus, ar fi venit mai repede dar au stat blocaţi 3 ore la un dobitoc de client.
Exclusiv online
O poza mai buna http://static03.mediaite.com/thejanedough/uploads/2012/07/crack1.jpg
trebuie ca in poza este un mester tare bun: blugii True religion costa in jur de 500 de ieuro iar bocancii Timberland pe la 200 …
Articolul e potrivit si daca se schimba MESTER cu DENTIST. =) =) =)