Caută în Cațavencii.ro

Te interesează un subiect anume? Scrie termenul căutat şi apasă Enter.

[Închide sau apasă ESC]

Câte centre de informare? Două, în Bistrița mea!

Zoom Câte centre de informare? Două, în Bistrița mea!

Să presupunem că pentru această săptămână nu am fi găsit nici un subiect demn de rubrica „Anticrizul”. Să ne imaginăm că, brusc, primăriile din țară nu ar mai ridica la fileu contracte pe care firmele de casă să le înhațe, SRL-urile consilierilor locali nu ar mai fi deschis și închis lista licitațiilor publice, iar, ca prin minune, instituțiile statului nu ar mai fi aruncat lăzi de bani pentru servicii de mentenanță ori pază. Dacă toate aceste practici ar fi murit azi, i-ar mai fi rămas ceva acestei rubrici? Da. Centrele de informare turistică. Astăzi, din nou, municipiul Bistrița.

Despre alegerile municipiului Bistrița în materie de turism s-a mai vorbit și am mai vorbit. În caz că sunteți oameni normali și de la precedentul material ați uitat că acest oraș chiar există, vă reamintim că Bistrița e orașul acela invadat de struți de gips, mere gigantice, sensuri giratorii și, mai nou, fântâni arteziene. Și dacă toate aceste elemente ar compune în mintea unui om zdravăn la cap tabloul curții unui ospiciu, în Bistrița cam așa sună definiția noțiunii de „turism”.

Primăria a înțeles că are turism și așa o să facem și noi, de dragul discuției. Și unde e turism, ce trebuie să mai fie? Exact, un centru de informare turistică. Dar când ai un oraș precum Bistrița, cu nenumărate obiective turistice care trezesc interes la nivel internațional și admirația întregului mapamond… ei bine, nu ai, dar dacă crezi că ai, ce o să faci? Încă un centru de informare turistică. Ca să fie două.

Pentru că da, într-un oraș care mai are abia 70.000 de persoane prin acte, municipalitatea este optimistă și așteaptă, în 2016, peste 100.000 de turiști. Nu e de mirare deci că, în lumina acestor realități, a fost necesar un nou centru de informare turistică (al doilea din oraș), care a costat peste 600.000 de lei. Centrul va fi construit până la finele anului, la nici 200 de metri de celălalt centru și va avea sală de conferințe, spații de informare, monitoare touch-screen și o masă interactivă. Pentru că informația înseamnă putere. Nu înseamnă „turism”, dar nu poți să le ai pe toate (centrele de informare).

Citeşte mai multe despre:

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Catavencii.

bt
romania100

Editoriale
romania100