Gigantul auto Dacia-Renault a anunţat astăzi lansarea unui nou vehicul, special proiectat pentru piaţa din România, care îşi propune să rezolve problema deplasării din punctul A în punctul B, dar şi în punctele C, D, E şi F, totul cu un minim consum de carburant şi un impact neglijabil asupra mediului înconjurător.
“Calul este rezultatul muncii a mii de oameni, timp de aproproape doi ani. Are un design inovator, creat special de inginerii noştri pentru a se adapta condiţiilor specifice de trafic din România: drumuri dificile, locuri de parcare puţine, preţ ridicat al combustibilului. Practic, este răspunsul nostru la o lume în continuă mişcare”, a declarat preşedintele Dacia-Renault, Jaque-Yves Renault Laguna 2.
Disponibil iniţial în variantele cal maro, cal alb, cal bălţat, noul cal, asamblat de uzinele Dacia, dezvoltă o putere de pînă la doi cai putere, are aer necondiţionat, şa reglabilă, o poziţie înaltă de condus şi legare a căpăstrului centralizată. În viitor, Dacia nu exclude lansarea unor versiuni cal break, sau cal papuc, însă momentan spune că vrea să se concentreze pe calul electric.
Exclusiv online