Cine spune că nu se fac bani cinstiți în presa de provincie se înșeală. Sau cel puțin așa i-ar răspunde Dan Grigore Adamescu, proprietarul, printre altele, al Grupul de Presă Român SRL, o firmă care câștigă pe bandă rulantă contracte cu autorități și instituții din provincie, de la administrații financiare la agenții pentru dezvoltare regională.
Ultimul client al Grup de Presă Român SRL este, culmea, chiar Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, care a atribuit firmei lui Adamescu un contract pentru realizarea și difuzarea unui număr de patru spoturi radio.
Inițial, Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est avea de gând să cheltuiască pentru cele patru spoturi radio și pentru difuzarea lor nu mai puțin de 154.000 de lei, dar firma lui Adamescu și-a făcut o pomană și a coborât prețul la 74.878 de lei, câștigând detașat.
În lumea reală, însă, prețurile sunt cu totul și cu totul mult mai mici, producția și difuzarea fiecăruia dintre cele patru spoturi pe radiourile din Bacău, Botoșani, Iași, Piatra Neamț, Suceava și Vaslui costând maximum 2.000 de euro/bucata. Hai să zicem că, în total, firma lui Adamescu cheltuiește cam 8.000 de euro, restul de aproximativ 9.000 de euro reprezentând easy money pentru unul dintre cei mai bogați români. Că doar nu duci de râpă două brand-uri solide de presă, un club de fotbal și o firmă de asigurări muncind din greu.