Că n-avem șosele pe care să ajungi în Capitală din orice colț al țării, în cîteva ore, nu-i tocmai o problemă pentru aleșii neamului. Asta pentru că, cel puțin o parte dintre ei, se dau cu avionul. Că doar n-o să riște să piardă ore întregi pe drum și să nu ajungă la comisiile de sforăit ori la ședințele de plen cu vot prestabilit, sau chiar mai rău, să ajungă să muncească mai mult de trei zile pe săptămînă, din cauza deplasărilor. În plus, ce potrivire, TAROM-ului nu-i strică niște bani, că oricum e o gaură atît de neagră încît, de-ar fi trăit Nietzsche, s-ar fi uitat în conturile lor, iar, după o vreme, conturile l-ar fi privit înapoi. Așa că, pe 29 decembrie, căci la Parlament se lucra și pe 29 decembrie, Camera Deputaților a organizat o licitație. Pardon, n-a organizat nimic, pur și simplu au atribuit în mod direct un contract în valoare de 3,5 milioane de lei plus TVA pentru ca aleșii neamului să se poată plimba cu avionul, în regim moca, și pe durata acestui an. Motivul atribuirii directe? Absența concurenței din motive tehnice. Adică nici o companie privată, deși există așa ceva și în România, nu efectuează zboruri pe TOATE rutele cerute de Camera Deputaților. De ce? Pentru că nu este rentabil, evident. Însă, ce să vezi, TAROM va opera niște curse absolut nerentabile, doar pentru că niște deputăței și senatorași vor să aibă confort în timp ce pleacă la București, la odihnă, ori se întorc spre casă, la și mai multă odihnă.
Deputații vin în ajutorul TAROM
Zoom Deputații vin în ajutorul TAROM