Caută în Cațavencii.ro

Te interesează un subiect anume? Scrie termenul căutat şi apasă Enter.

[Închide sau apasă ESC]

Investitorii în televiziunea lui Radu Moraru şi-au găsit naşul

Zoom Investitorii în televiziunea lui Radu Moraru şi-au găsit naşul

După ce a părăsit postul călduţ de la B1 TV, neştiind că televiziunea fraţilor Păunescu urma să devină rapid o platformă liberă să lingă acolo unde scuipă o ţară întreagă, Radu Moraru s-a bucurat câteva luni de poziţia de şef al unei televiziuni care promitea mult, dar n-a făcut nimic: 10 TV a mogulului de la RCS-RDS. 

Cum finanţarea pentru televiziunea respectivă s-a încheiat înainte de a începe, Radu Moraru a început să caute noi surse de venit, mai ales că avea de plătit niscaiva cheltuieli legate de pensiunea din judeţul Braşov.

Şi cum la B1 nu şi-a mai găsit locul, ocupat între timp de oameni cu limba mai catifelată şi pretenţii financiare nu la fel de presante, cel autoporeclit „Naşul“ şi-a luat soarta în mâini şi a deschis propria tarabă TV, vizibilă mai ales pe Internet. Ca un gest de maximă deschidere, Radu Moraru şi aso­cia­ţii/prietenii – o gaşcă de oameni obişnuiţi să lucreze mai mult în familie – au scos acţiunile noii televiziuni la mezat, sperând că subscripţia publică le va aduce milioanele de euro necesare funcţionării unei fabricii de obţinut bani prin mângâierea fundului potrivit.

Numai că subscripţia publică a fost făcută după nişte criterii care, dacă scapă celor obişnuiţi cu lumea reală, ar fi bine să nu scape Parchetului sau celor care se ocupă, încă, de tentativele de înşelăciune. Încercând să obţină de la fani şi fraieri (uneori aceiaşi) 2.000.000 de euro, Radu Moraru şi amicii lui de business au anunţat că ei înşişi aduc 8.000.000 de euro. Numai că nici să-şi fi vândut rinichii, plămânii şi limbile, pentru transplant, şi n-ar fi obţinut banii ăştia de la nimeni. Au obţinut, în schimb, o evaluare a mărcii „Naşul TV“, de la o firmă obscură din Constanţa, care a decretat că marca respectivă, fără istoric, valorează 7,8 milioane de euro. În condiţiile astea, cei 260 de loser-i care au cumpărat acţiuni ar putea merge în instanţă cu evaluări făcute pe genunchi, susţinând că numele lor, fie că e Popescu, Ionescu sau Prostul-Satului, valorează cel puţin la fel de mult şi, aşadar, sunt acţionari majoritari.

Publicat în Cațavencii, nr. 47, 28 noiembrie – 4 decembrie 2012

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Catavencii.

Editoriale
Editoriale
bijuterii argint