Dacă tot nu e în stare să crească numărul de stații ori distanța pe care o acoperă la nivelul Capitalei, Metrorex a decis să umble puțin la calitatea celor care se plimbă cu metroul. Să fie, dom’le, niște călători informați. Iar pentru chestia asta au pus la bătaie vreo cinci milioane de lei. Știm, cu banii ăștia ar fi putut să-și facă televiziune, dar ei au decis că ar fi mai eficient să-i dea celor de la UTI Grup SA, pentru niște sisteme de informare în timp real (alea în timp ireal erau prea scumpe) a pasagerilor, lucrări auxiliare, sisteme de informare și servere ori serviciile de instalare a acestora. Plus un superb sistem de sonorizare, cu boxe, climă bizonică și sonerie polifonică, probabil pretabil și la nunți, botezuri și cumetrii. Sigur, la o primă vedere ar părea cam scump tot sistemul ăsta, mai ales că în ultima vreme Metrorex a tot cumpărat servere, sisteme și calculatoare, de-ai zice că metroul din București e un fel de Star Trek. Dar nu-i scump. Nu încă, cel puțin, căci acest ultim contract de achiziție acoperă sistemul ăsta de informare în timp real doar pentru magistrala 4. Pentru celelalte, mai vedem, mai auzim, că doar abia așteaptă cei de la UTI Grup SA astfel de contracte. Mai ales genul ăsta de contract, atribuit în urma unei licitații la care cei de la UTI Grup au participat singuri-singurei.
Metrorex te vrea informat. Iar informația costă

Zoom Metrorex te vrea informat. Iar informația costă