1) Podul de peste Dâmbovița al lui Apolodor din Damasc. Se spune că, atunci când împăratul Traian a vrut să cucerească nordul Bucureștiului, el i-a poruncit arhitectului Apolodor din Damasc să construiască un pod nou peste Dâmbovița, pentru că cel din zona Unirii era blocat din cauza traficului rutier. Așa se face că Apolodor a ridicat încă un pod în zona Izvor. Însă noua construcție n-a rezolvat problemele de trafic, ba dimpotrivă, a făcut ca orașul să fie și mai aglomerat. Traian a reușit să treacă cu trupele în partea de nord a Bucureștiului abia după ce a decretat ca podul să fie exclusiv pietonal în zilele de week-end, între 8 dimineața și 8 seara, cu excepția perioadei de iarnă, când oricum nu prea merge lumea pe jos.
2) Podul de flori de mucegai. Construit de Tudor Arghezi peste râul de cerneală care a curs în timpul probelor de Bac în legătura cu poezia lui. Acest pod avea ca scop o reconciliere între poet și elevii care au picat examenul din cauză că n-au știu ce să scrie despre el.
3) Podul suspendat de la Galați. Ar fi trebuit să-l concureze pe cel de la Brăila, în buna tradiție a rivalității dintre cele două orașe. Podul este suspendat în sensul că momentan nu se mai face.