Caută în Cațavencii.ro

Te interesează un subiect anume? Scrie termenul căutat şi apasă Enter.

[Închide sau apasă ESC]

Primăria Brașov și click-ul de aur

Zoom Primăria Brașov și click-ul de aur

Cu ocazia vizitei lor în Iași, pentru a sărbători alături de popor unirea Principatelor, atât premierul Dacian Cioloș, cât și președintele Klaus Iohannis au tot explicat amărăștenilor ce se ciondăneau pe plăcintele Primăriei cum comunicarea și căutarea consensului sunt cheia spre o țară unită și alte povești. Și pare, în felul acesta, că marea problemă a noastră, ca națiune, ar fi comunicarea și mai ales lipsa ei. Dar asta e cu totul fals, căci comunicarea, în cazul nostru, se află deja la rang de artă. O artă deosebit de costisitoare, dar profund adaptată realităților actuale, care sunt cam așa: în numele comunicării, chiar dacă ea nu există, se poate realiza orice sacrificiu, mai ales dacă pe altarul comunicării se jertfesc bani de la buget.

O astfel de jertfă a cerut în anul 2009 și Primăria Brașov. Erau vremurile în care primarii se băteau să fie cât mai activi prin online, asta și pentru că cei mai mulți dintre cei care putea să le adreseze injurii demne de ușa cortului erau încă ocupați cu site-urile de sport. Așa că la Brașov s-a simțit oportunitatea dezvoltării site-ului Primăriei și astfel a luat naștere „Primăria Brașov la un click distanță”, un proiect european finanțat cu aproximativ 2,2 milioane de lei, sumă la care autoritățile locale au participat cu aproximativ 500.000 de lei. Proiectul își propunea să fie o platformă pe care brașovenii să primească informații, să semnaleze prin intermediul unui call-center probleme din oraș, să poată face plăți de taxe și impozite și, practic, să rezolve orice altceva se realiza cu un drum până la ghișeu.

La șapte ani distanță, însă, brasovcity.ro încă așteaptă interesul brașovenilor. Și cât timp așteaptă, Primăria are nevoie de mentenanță pentru site. După bunul obicei al Ministerului Comunicațiilor, care de când cu era digitalizării a topit aproximativ 250 de milioane de lei pe platforme ca eromania.ro sau ghiseul.ro, contractul de peste 470.000 lei fără TVA a mers, prin atribuire directă, către Industrial Software SRL, iar acum, tot ce mai trebuie să rezolve autoritățile e problema cu utilitatea site-ului. Dar asta încă nu a încurcat pe nimeni.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Îi încurajăm pe cititori să ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate pe Catavencii.

Editoriale
Editoriale
bijuterii argint