Ca și cum nu e suficient cîți bani plătim pentru toate campaniile tuturor candidaților, ale ălora de trec de 3%, de a ajuns mersul la vot să fie mai scump ca mersul în concedii exotice, băieții din fruntea instituțiilor plusează și ei. Păi ce, numai la bugetul de stat sînt bani?! Au și celelalte instituții, că doar de-aia avem taxe și impozite.
Uite, spre exemplu, Consiliul Județean Mureș se promovează la greu. Sigur, nu politicieni și campanii electorale, sanchi, ci își promovează activitatea, că doar instituția condusă de Péter Ferenc face multe lucruri bune, numai lucruri bune. Spre exemplu, prin luna aprilie, cînd se încălzea vremea și se încingeau alegeri locale, Consiliul Județean Mureș a semnat un contract pentru „servicii de comunicare publică în mass-media“ în valoare de 1.816.000 de lei plus TVA. Era vorba de un contract-cadru, valabil timp de 18 luni, atribuit unei firme locale, Imedia Production Co SRL. Imediat după semnare, a urmat un mic contract subsecvent, în valoare de 611.200 de lei. Săptămîna trecută a mai fost semnat unul, ceva mai mic, căci miza Consiliului, condus de Péter Ferenc, din partea UDMR, este mult mai mică. Sau pentru că, nooormal, a fost vară și concedii și vine iarna cu concedii, deci n-au cine știe ce acțiuni de promovat. Sau, cine știe, poate că se păstrează oamenii și vor comunica la foc automat înainte de turul doi, cînd chiar va conta. Orișicum, e bine că oamenii din Mureș plătesc ceva mai bine de 100.000 de lei ca să fie informați despre ce face Consiliul Județean.