Pentru că îi e dor de Ministerul Turismului (ca și de cel al Dezvoltării Regionale), Udrea s-a hotărît să-și construiască o serioasă reputație de turistă, pentru a i se recunoaște calificările într-un eventual nou guvern de dreapta.
Așa se face că, după ce și-a luat apartament în Roman, l-a mobilat și a angajat niște paparați să-i surprindă interioarele de clasă mijlocie, Elena Udrea a închiriat întregul etaj trei al unui hotel din Roman, unde s-a mutat cu întregul său staff de campanie. Cu aproximativ 20 de clienți ocupînd un etaj timp de o lună și jumătate, se poate spune că proprietarilor respectivi le-a pus zeița turismului mîna în cap, revigorîndu-le afacerea. Oricum, pentru Elena Udrea, campania aceasta marchează o netă despărțire de trecut, ea făcînd pasul decisiv la închirierea de hoteluri cu etajul timp de o lună, de la închirierea de camere cu ora.
Publicat în Cațavencii, nr. 47, 28 noiembrie – 4 decembrie 2012
3 vizualizări