Aflată într-o evidentă campanie de imagine, după ce în ultimele săptămîni nu a reușit decît să atragă antipatia românilor, zăpada a anunțat pe pagina ei oficială de Facebook că se va curăța singură de pe străzi, din parcări și de pe trotuare, dacă în următoarele zile reușește să strîngă 100.000 de like-uri.
“Mi se pare o campanie serioasă, legitimă și pe bune, nu ca mizeria aia cu Alex Puică”, a declarat Sorin Oprescu, primarul Capitalei. “Spre deosebire de nenorocitul ăla, care s-a jucat cu sentimentele mele online, batjocorindu-le ca și cum ar fi fost apendicele unui pacient, zăpada e ceva real și nu cred că-și permite să nu se țină de cuvînt. Oricum, sfatul meu e să băgați mare la like-uri. E singura șansă pe care o avem să scăpăm de troiene pînă în iulie! Nu de alta, dar nu cred că Primăria are de gînd să facă ceva în privința asta prea curînd.”
Întrebați de ce utilajele nu au intervenit atunci cînd trebuia, cu atît mai puțin acum, la peste o săptămînă de la viscol, mai mulți responsabili din Primărie s-au scuzat spunînd că e doar vina oamenilor, care n-au pus suficiente status-uri pe Facebook în care să precizeze că ninge. “Nu putem trimite plugurile așa, aiurea, pe străzi. Le trimitem doar cînd sîntem siguri că ninge și toată lumea știe că singurul loc unde poți afla dacă ninge sau nu este Facebook-ul.”