După ce Ștefan Mandachi a făcut un metru de autostradă, Guvernul s-a mobilizat exemplar și, drept răspuns, a făcut o autostradă de un metru.
Autostrada însă a rămas neterminată pentru că experții guvernamentali nu pot implementa și groapa tradițională într-un spațiu atît de limitat.
Momentan s-a ajuns la un compromis: Guvernul face un studiu de fezabilitate pe bani publici și groapa va rămîne în buzunarul contribuabililor.
Pentru că trăim în era sharing economy-ului și a mobilității, autostrada de un metru a fost pusă pe roți și poate fi transportată la cerere, pentru a putea fi inaugurată de orice primar PSD.
Mai mulți ciobani au reclamat autostrada de un metru la CEDO, furioși că oile lor nu beneficiază nici măcar de patru metri pătrați, așa cum prevede legislația în vigoare.
Viorica Dăncilă: „Decît să vorbesc liber și să spun prostii, mai bine să am o străduță în față și să citesc marcajele de pe ea.”
Gabriela Firea: „Un metru este dimensiunea perfectă pentru o autostradă. Pe una mai mare mileurile arată ridicol, credeți-mă pe mine!”
Momentan, în materie de autostrăzi, România a rămas în drum. Din fericire, românii sînt băieți deștepți și continuă să folosească autostrăzile nemților, italienilor și spaniolilor de cîte ori pleacă în concediu înapoi în țară.