Mi-am comandat o lampă cu leduri, de pe un site respectabil, ca să înlocuiesc veioza chioară de dinainte și să am mai multă lumină pe birou. Ce-i drept, lampa era la categoria accesorii foto, dar n-am dat foartă multă atenție la chestia asta pînă cînd m-a sunat o doamnă de la call-center să mă anunțe că „lumina de videochat” pe care am comandat-o nu mai e pe stoc. „Doamnă, n-am comandat nici-o lumină de videochat, am comandat o lampă cu leduri.“ „Da, o lampă cu leduri pentru videochat.“ „Dar e totuși o lampă cu leduri, nu e neapărat pentru videochat.“ „Nu, bineînțeles că nu, dar era la categoria accesorii foto-video?“ „Da.“ „Deci lampă videochat.“ „OK, dar totuși n-am de gînd să o folosesc la videochat.“ „Bineînțeles că n-o folosiți pentru că n-o mai avem pe stoc. Deci vreți un produs similar sau renunțați la comandă?“ „Aș vrea un produs similar.“ „Bun, deci tot videochat.“ În final am descoperit că doamna n-are ceva personal cu mine, ci pur și simplu asta era descrierea internă a produsului: „Lampă videochat“. Între timp a venit și lampa și pot să vă spun că e o lampă foarte bună. Mă gîndesc serios la videochat, că e păcat.
Lampa cu leduri a lui Aladdin

Zoom Lampa cu leduri a lui Aladdin