Pe la începutul lui februarie, cozi imense apăreau în fața unei cafenele din los Angeles care semăna destul de mult cu Starbucks, dar, după cunoscutul model al contrafacerilor chinezești, purta un nume ușor modificat. Pentru un motiv neclar, oamenii așteptau cu orele ca să-și ia o cafea proastă. Din reclamațiile primilor clienți, băuturile de la Dumb Starbucks n-aveau nimic în comun cu produsele originale. Nu după mult timp, cafeneaua a apărut la știri și a ajuns vedetă națională. Elitiștii de la The New Yorker au scris un articol despre ea, ceea ce n-a fost nimic pe lângă faptul că niște chinezi s-au amuzat pe seama contrafacerii, ca și cum mare parte din economia Beijingului nu s-ar baza pe teniși cu două sau patru dungi oblice în loc de trei. Îmi amintesc vag de titlurile despre Dumb Starbucks de astă iarnă. Aș fi uitat probabil complet de ele dacă, la finalul lui iunie, n-aș fi văzut episodul din Nathan for You care se învârte în jurul cafenelei contrafăcute.
Ajuns la al doilea sezon, Nathan for You e o parodie de reality show în care un tânăr care nu se pricepe la nimic le dă sfaturi afaceriștor cu probleme. De obicei, merge la sediul firmei pe care vrea s-o ajute și-i face proprietarului o sugestie tâmpită și nepractică. Asistăm pe urmă la o scenă stânjenitoare în care un afacerist care nu vrea să pară nepoliticos încuviințează lipsit de convingere. Până la urmă, ideea e pusă în practică, lucru care duce la o cascadă de situații vag haioase și stânjenitoare, la capătul cărora Nathan eșuează lamentabil și-ți dai seama că totul a fost nu despre succesul în afaceri, ci despre nevoia lui de atenție, prietenie sau căldură umană.
În episodul despre Dumb Starbucks, l-a sfătuit pe un proprietar de cafenea să-și transforme localul într-o contrafacere ieftină, unde lumea să vină cu impresia că e doar un alt Starbucks. Ca strategie de business, ideea e păguboasă din motive juridice. Ca metodă de promovare a serialului, s-ar putea să meargă, ceea ce s-a și întâmplat.