A murit, în cele din urmă, taxa de primă înmatriculare? A zis Europa că e o mizerie sinistră și că, dacă n-ar fi o doamnă, le-ar sugera politicienilor români să facă taxa sul și s-o ascundă fix acolo unde îi doare de binele public? Foarte bine, nu mai avem taxa: vom avea un sistem cu rovignete colorate. Un sistem modern, așa, ca în Germania. Să nu uite românii de unde își cumpără mașini noi la mîna a doua.
De ce trebuie ca România să adopte sistemul de vignete colorate din Germania?
a) pentru că vignetele românești vor avea prețuri variabile, în funcție de gradul de poluare, pe cînd în Germania toate au același preț (0 puncte);
b) pentru că Guvernul Grindeanu aplică filosofia lui Hagi: „Ai, n-ai mingea, tragi la taxă!” (100 de puncte);
c) pentru că toate lucrurile bune vin din Germania. De exemplu, Mozart. Sau Beethoven (1.000 de puncte);
d) pentru că românii nu mai aveau motive să-și înmatriculeze mașinile în Bulgaria (10.000 de puncte);
e) pentru că românii care au plătit taxa precedentă nu aveau șansa să mai plătească una similară și amenințau să atace statul la CEDO pentru discriminare (100.000 de puncte);
f) pentru că nimic nu e mai normal decît să impui reguli nemțești în țara în care ITP-ul se ia românește (1.000.000 de puncte);
g) pentru că polițiștii români trebuie să lucreze cu termeni care le sînt familiari. „Ia să vedem, ce bulină aveți pe vignetă… Aveți bulina roșie? Ați fost cuminte? Prezentați unghiuțele la control” (10.000.000 de puncte);
h) pentru că, în afară de această taxă, nimic nu ne mai separă de Germania. Mă rog, de Germania medievală (100.000.000 de puncte).
Si uite asa 5000 puncte extra ca sa-l aducem pe Mozart in Austria si sa nu-l plasam in Germania.
Se scot 102, se baga 103 si iese cu plus!